Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kasulik on olla panga klient
Kasulik on omada kontot muu hulgas ka Hoiupangas -- sellise järelduse saab teha Hoiupanga esmaspäevasest otsusest tõsta «juhuklientide» arveldustasu üheksa kroonini. Pank, mille kaudu sooritatakse 60% Eesti Energiale tehtavatest maksetest ja kus on hetkel 750 000 eraisiku kontot, saab selliseid endale kasulikke samme lubada ilma eriliste tagasilöökideta, arvestades, et «oma» klientide arveldamise tasu on Eesti madalaim -- kaks krooni. Võib isegi öelda, et Hoiupank on oma erisuguse koha Eesti pangandusmaastikul nüüd veelgi paremini ära kasutanud. Arvestades panga konkurentsitult suurt kontorite arvu, on arveldaja nüüd sisuliselt sunnitud Hoiupanga kliendiks hakkama.
Eraisikust klient pole tavalisele pangale eriti kasulik, ta ei liiguta raha, ta ei maksa teenustasusid. Üldine tendents näib olevat aga siiski selle poole, et eraisikutel on kasulikum arveldada panga kliendina, seega tuleks avada mõnes endale sobivaimas pangas konto. See on talle majanduslikult kasulik.