• OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,00%5 836,22
  • DOW 300,00%42 297,12
  • Nasdaq −0,38%19 088,1
  • FTSE 100−0,05%8 220,44
  • Nikkei 225−1,83%38 474,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,81
  • OMX Baltic−0,17%280,96
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn−0,12%1 766,92
  • OMX Vilnius0,28%1 104,15
  • S&P 5000,00%5 836,22
  • DOW 300,00%42 297,12
  • Nasdaq −0,38%19 088,1
  • FTSE 100−0,05%8 220,44
  • Nikkei 225−1,83%38 474,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,81
  • 22.03.96, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hyundai võttis S-Coupel S-tähe eest ära

Hiljuti lõppenud Genfi rahvusvahelisel autonäitusel esitles Hyundai oma uut sportautot Coupe, mis vahetab välja 1991. aastast tootmises püsinud S-Coupe.
Coupe disainis on Hyundai silmnähtavalt kasutanud samu võtteid nagu oma viimaste aastate näitusemudelite HCD-1 ja HCD-2 juures. Samas on auto väliskujus palju ühist mullu sügisel Eestissegi jõudnud uuendatud Hyundai Lantraga. Analoogiliselt Lantraga on Coupel suletud esiosa ja ümarad jooned.
Ehkki Lantra on Coupe baasmudel, ei saa samas suurusklassis olevat Couped siiski pelgalt Lantra modifikatsiooniks pidada, sest põhimõõtmed (eelkõige teljevahe) on kahel autol erinevad. Lantra on Coupest 10 mm pikem, teljevahe erineb aga koguni 25 mm võrra, mistõttu Coupe on vaid 2+2-kohaline.
Võrreldes oma lähimate konkurentidega, Mazda MX-3, Fiat Coupe, Opel Calibra ja Mitsubishi Eclipse'iga, on Hyundai Coupe mõnevõrra suurem. Autot hakatakse tootma kahes varustusastmes -- baasmudelina ja FX-versioonina.
Hyundai Coupe varustatakse uue, 138hobujõulise ja 2liitrise DOHC-mootoriga, mis kuulub Hyundai mootorite nn ß-perekonda, kuhu kuulub nüüd kolm jõuallikat -- 1,6-, 1,8- ja 2,0liitrine. Coupel kasutatakse nendest kaht -- 1,6- ja 2,0liitrist.
Hyundai Coupe standardvarustuses on viiekäiguline käsitsi lülitatav käigukast, kuid võimalik on kasutada ka neljakäigulist automaatkäigukasti.
Seestpoolt mõjub Coupe efektselt. Armatuurlaual on samasugused kumerad jooned nagu väljaski. Ilmselt seetõttu tekib salongi fotosid vaadates kohati tunne, nagu oleks armatuurlaua plastmass kuuma saanud ja seetõttu punduma hakanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 18:23
Meeste kiilanemine ja juuksekasvu taastamine. Staažikas juuksespetsialist tuleb appi
Juuste hõrenemine ja kiilanemine tekitab pidevalt stressi? 14aastase kogemusega juuksespetsialist annab nõu juuste efektiivseks taastamiseks ning ka juuste siirdamise eel- ja järelhoolduseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele