Ants Kotkas
ASi Coca-Cola Joogid peadirektor
Minul pole põhjust sellise teabe puudumise üle kurta. Infolevi areng on olnud kiire.
Tõenäoliselt olen aga paljudega võrreldes eriolukorras, sest kõikvõimalikud turismiteenuseid pakkuvad firmad saadavad meile enda kohta ise piisavalt materjali. Äsja kohtusin Vidrike ratsatalu pidaja Vidrike Kapiga, kes jättis nende võimalusi tutvustava bro?üüri.
Ka korralikke kaarte on piisavalt. Käisin aasta tagasi turismimessil. Juba tookord oli iga firma lisanud enda reklaaminfole juurde selge juhise, kuidas neid leida.
Kahjuks sõidan Eestis vähe ringi, ent ka siis jäävad silma nigelad kohaviidad. Need võiksid olla selgemad ja nähtavamad. Omal ajal oli ka kõrvalteedel viitu rohkem. Peamagistraalidega võib aga ses osas rahule jääda.
Peeter Pallo
RASi Liviko müügidirektor
Tundub, et siseturismialast infot polegi vist kuskilt leida. Tõsi küll, ma ei olegi seda eriti otsinud. Samas tean, et viimasel ajal on üle Eesti tekkinud palju toredaid kohti: suusabaasid, ratsatalud jne.
Infonappuse kujukas näide on lõppenud suusahooaeg. Kuutsemäe oli ülerahvastatud, sinna olid tohutud järjekorrad. Mina suusatasin Võru külje all Küti orus, mis ei jää tingimustelt Otepää kandile alla. Küll aga ei olnud seal inimesi. Minagi kuulsin sellest tuttavatelt.
Keegi võiks koostada reklaambro?üüri, mis sisaldaks nii talviseid kui suviseid puhkamisvõimalusi. Mäesuusatajate ja ratsaspordi harrastajate tähelepanu tõmbaks see kindlasti, kuna mõlemad alad on populaarsed. Usun, et puhkebaaside sissetulek kasvaks selle läbi märgatavalt.