• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 14.06.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mercedes-Benz on rahul müügiga Eestis

Mercedes-Benz plaanib koostöös oma Eesti esindaja Silberauto ASiga välja arendada uue teenindus- ja müügikeskuse, ütles Weber.
Kommenteerides kontserni võimalikke investeeringuid Eesti majandusse lähitulevikus, ütles Weber, et praegu on veel vara konkreetsetest projektidest rääkida. «Me oleme praegu alles vaatleja olukorras,» lisas ta.
Weberi hinnangul on Mercedes-Benzi positsioon Eestis kolmest Balti riigist kõige tugevam. Mercedes-Benzi sõiduautode osakaal on Eesti turul üle kahe protsendi, mis on võrreldes teiste Euroopa riikidega Saksamaad kõrvale jättes Weberi hinnangul hea tulemus. «See tõestab, et Eesti klientidele on hind vastuvõetav,» lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Weber ütles, et Mercedes- Benzi hinnad on igas riigis sisuliselt samal tasemel Saksamaaga, mis on tema sõnul ka loogiline, sest autod on valmistatud sakslaste poolt. Selle aasta viie kuuga müüs Silberauto 51 Mercedes-Benzi toodet.
Weberi sõnul pole kontsern veel rahul veoautode müügiga Eestis. Olukorra parandamiseks on tema ütlusel välja töötatud edasine arenguprogramm.
Weberi sõnul müüakse tänavu esmakordselt Mercedes-Benzi ajaloos üle 600 000 auto maailmas.
Eelmisel aastal alanud toodete uuendamine ja väljavahetamine peab Weberi sõnul lõpule jõudma aastatuhande vahetuseks.
Järgmisel aastal tuuakse Weberi väitel turule uus ja väiksem sõiduauto, mis on madalama klassi mudel. Selle mudeli juures ei taheta võistelda odavamate autodega, vaid pakkuda madalamas klassis Mercedesele iseloomulikke omadusi, ütles ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 0 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele