• OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,37
  • OMX Baltic−0,05%291,07
  • OMX Riga−0,26%883,16
  • OMX Tallinn−0,02%1 848,52
  • OMX Vilnius−0,32%1 132,3
  • S&P 5000,08%5 667,56
  • DOW 300,08%41 985,35
  • Nasdaq 0,52%17 784,05
  • FTSE 100−0,63%8 646,79
  • Nikkei 225−0,2%37 677,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,37
  • 25.09.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vähi osaleb laevafirmas

Eesti Euroopa Liin kuulub täielikult ASile Eesti Praamiliinid, mille aktsiakapital on 3,2 miljonit krooni, mis jaguneb Siffi sõnul kolme osaniku vahel. 58 protsenti aktsiatest kuulub N-Terminaalile, 10 protsenti Tiit Vähile ja ülejäänud 32 protsenti ühele Inglise investeerimisfirmale, ütles Siff.
«Huvitav fakt, mida peab kindlasti silmas pidama,» kommenteeris üks anonüümseks jääda soovinud tolliametnik.
Suvel teatas Tiit Vähi, et on peatanud oma majandustegevuse ja müünud endale kuulunud aktsiad Valga AB Grupis. Valitsuse pressiteenistus Tiit Vähi osalust Eesti Praamiliinide aktsionärina eile õhtul kommenteerida ei osanud. Tiit Vähi on peatanud oma osaluse ettevõtluses peaministriks oleku ajaks, kinnitas valitsuse pressiesindaja Marika Saarna-Siimann eelmisel nädalal.
Ametlikult kinnitamata andmetel omandas Tiit Vähi Eesti Praamiliinide aktsiad enne 1995. aasta märtsis toimunud riigikogu valimisi, mille järel ta sai peaministriks. Vähi ei osale firma juhtimises, ta on lihtsalt aktsionär, teatas Endel Siff.
Tallinn ja Kieli vahel alustas N-Terminaali tütarfirma ASi Travend kaubalaev liiklust selle aasta 24. mail. Varem sõitis Tallinnast Saksamaale Eesti Merelaevandusele kuulunud laev. Rohkem kui aasta tagasi lõpetas Eesti Merelaevandus laevaliini tegevuse, sest liin tootis kahjumit.
Tallinna--Kieli liinil sõitev laev peab vedama reisil kaupa vähemalt miljoni krooni eest, siis tasub liin end ära, ütles Eesti Euroopa Liini tegevdirektor Urmas Toom. Kaubavoo Eestist Saksamaale tagab Venemaal Nizhni Novgorodi lähedal asuv paberitehas, kinnitas Endel Siff. «Saksamaalt tagasi tuleb põhiliselt aktsiisiga maksustatav kaup,» märkis ta.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele