Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Infotehnoloogialahenduste pakkuja ja arvutitehnika edasimüüja Baltic Computer Systems (BCS) ja arvutustehnika hulgimüüja ja tootja Microlink sõlmisid esmaspäeval koostöölepingu, mille alusel laiendab BCS lisaks seniste põhipartnerite Digitali ja IBMi arvutitele tootevalikut Microlinki arvutitega. BCS jätkab direktori Ants Silla sõnul siiski ka oma arvutite kokkupanemist. ÄP
Computer Retail Weeki andmeil on turule jõudnud esimesed Interneti võimalustega televiisorid, mille jaehind on umbes 300 USA dollarit.
Philips/Magnavoxi Interneti-televiisor on juba Ameerika Ühendriikide poodides ning maksab 329 dollarit. Sony WebTV maksab 349 dollarit ning peaks poodidesse jõudma novembris.
Mõlemad kompaniid teevad koostööd kompaniiga WebTV Networks, millelt pärineb riistvara kavand ja Interneti-ühendus. Teleri ostjad peavad online-teenuste eest maksma 19,95 dollarit kuus. BNS
Microsoft Corp kavatseb kulutada sel eelarveaastal 100 miljonit dollarit oma Microsoft Networki (MSN) online-teenuse uueks turuletoomiseks, ütles MSNi asepresident Laura Jennings. Jennings lisas, et kompanii ei looda toote pealt kasumit teenida «vähemalt kolme aasta jooksul». Jenningsi sõnul on süsteemi täiustatud ning võrk suudab nüüd teenindada kuus kuni seitse miljonit klienti. Reuter-BNS
Paljud Euroopa kompaniid suhtuvad endiselt Internetti kui üleekspluateeritud moeasja, uskudes, et rahvusvaheline arvutivõrk ei ole aktsepteeritav äritegemise vahendina. «Euroopa kompaniid tunnistavad Interneti olulisust, kuid paljud usuvad, et Internetil tuleb ületada olulisi takistusi, enne kui ta saavutab täispotentsiaali,» märkis USA informatsioonitehnoloogiagrupp International Data Group. «Loodetakse, et sajandivahetuseks on online-äri ulatuslik. Maailma suurematest tööstusriikidest on juhtivad Interneti kasutajad Ameerika Ühendriigid ja Suurbritannia, kuid teised Euroopa riigid jäävad selles osas kaugele maha. «Euroopa korporatsioonide ootused Interneti osas erinevad geograafiliselt, kusjuures 39 protsenti Briti, 20 protsenti Saksa ja 13 protsenti Prantsuse kompaniidest kasutab Internetti,» märgib grupp oma uurimuses. Reuter -- BNS