6. november 1996
Jaga lugu:

Kartulikrõpsude tehas edeneb

Saksa sõnul põhineb firma müügiedu kartulikrõpsude tarbimise suurenemisel. Võrreldes aasta algusega ostetakse Eestis praegu 36% kartulikrõpse enam, teab Saks. Ta ütles, et Eestis süüakse 400 g kartulikrõpse ühe inimese kohta aastas.

Saksa sõnul on väga edukas olnud Pepsico Eesti müügisüsteem, mille põhimõte on see, et ettevõtte müügiesindajad suhtlevad otse kõigi kauplustega, loobudes hulgimüüjate teenusest. Edu kolmanda põhjusena märkis Saks eelmisel aastal algatatud reklaamikampaaniat, mille käigus võib osa inimesi leida ostetud krõpsupakist raha.

Auhinnamäng tõstis Pepsico krõpsude läbimüüki oodatud mõnekümne protsendi asemel koguni kolm korda, kinnitas Saks.

Kõik Pepsico Eesti krõpsud valmistatakse kohapeal, seejuures kasutatakse kodumaist kartulit, ütles Saks. Krõpsutööstuses on koos müügimeestega tööl sadakond inimest.

Pepsico Eesti andmetel kasvas tehase toodang kõige enam eelmisel aastal, kui ettevõtte netomüük ja puhaskäive kasvasid võrreldes 1994. aastaga üle nelja korra.

Pepsico Eesti andmetel oli emafirma Pepsico Foods Internationali Eestisse tehase rajamise üks peamisi motiive tulek Balti turule. Eelmise aasta märtsis loodi Pepsico Eesti tütarettevõte Latvian Snacks Lätis, mis turustab Eestis ja mujal valmistatud Pepsico tooteid sealsele turule.

Eelmise aasta augustis sõlmis Pepsico Eesti lepingud kolme Leedu hulgifirmaga, kes alustasid Leedus Pepsico toodangu müüki. Kolm kuud tagasi avati Leedus Pepsico Eesti tütarfirma Lithuanian Snacks.

Pepsico Eesti aktsiakapital on 8,76 miljonit krooni, aasta alguseks oli emafirma Eestisse investeerinud ligi 30 miljonit krooni. Pepsico krõpsude turuosa Eestis on 73 protsenti.

Jaga lugu:
Hetkel kuum