Inglise luksusautode tootja Jaguar Cars käivitas Inglismaal ja Iirimaal unikaalse reklaamikampaania -- lennukompaniile Ryanair kuuluv 29,8 m pikkune Boeing 737 värviti Jaguari rohe-valgetesse toonidesse ja nüüd jääb firma logo iga päev silma kümne Suurbritannia ja Iirimaa tähtsama lennujaama reisijatele, kelle seas on hulganisti nii juba olemasolevaid kui potentsiaalseid Jaguari kliente.
130kohalisele reisilennukile kantud Jaguari sümbol -- Big Cat ehk suur kass -- on 12,3 m pikk, kujutis domineerib lennuki esiosal. Maskoti lennukile kandmiseks kulus 20 gallonit (91 liitrit) värvi, see on kogus, millest piisaks 15 auto täielikuks ülevärvimiseks.
Jaguari juhatuse esimees ja peadirektor Nick Scheele ütles ettevõtmist kommenteerides, et omalaadse reklaamikampaaniaga loodetakse võita kliente ärimeeste seas, kes on sunnitud märkimisväärse osa oma ajast lennujaamades mööda saatma ja lennuväljal liikuvaid lennukeid jälgides oma aega veetma.
Kas see on kampaania või eduka mudeliuuenduspoliitika vili, on veel vara öelda, kuid Jaguari müüginumbrid näitavad tõusutendentsi nii Briti saartel kui ka mujal Lääne-Euroopas. Eriti hästi on vastu võetud kevadisel Genfi autonäitusel esitletud ja kaks nädalat tagasi ka Eestisse jõudnud sportauto XK8, mida Jaguar loodab järgmisel aastal müüa 12 000 tükki. Põhituruna nähakse traditsiooniliselt USAd, kuhu Jaguar loodab müüa 60% autodest (sellest 70% peaks moodustama kabrioletid).
Suurbritanniasse läheb 20% ja Saksamaale 7% XK8 müügimahust. Nendel turgudel peaks põhiosa moodustama kupeed.