Mobiiltelefonioperaator Radiolinja Eesti kavatseb suvel oluliselt tihendada mobiilsidevõrku Läänemaal. Martnasse, Taeblasse ja Rohukülla paigaldatakse GSM-mobiiltugijaamad, mis peaksid püsti saama juunis. Praegu on Radiolinja Eestil Läänemaal mastid Ristil, Paslepas, Kullamaal, Virtsus, Lihulas ja Vatlas. Saaremaal alustas Radiolinja Eesti oma võrgu rajamist möödunud kevadel ning tänaseks on firma seadnud üles tugijaamad Kuressaarde, Orissaarde, Valjalasse ja Muhu saarele. ETA
Nokia on leiutanud maailmas esimese päikeseenergiaga laetava mobiiltelefoni, mille laadimiseks piisab telefoni jätmisest päikese või mõne muu energiakandja alla. Päikesepatarei sobib mobiiltelefonidele Nokia 1611 ja vanemale variandile Nokia 1610, ütles OÜ Mobinest tegevdirektor Agur Jõgi. Päikesepatarei kiirlaadimiseks kulub 37 minutit. Kõneaeg ulatub kahe tunni ja 20 minutini ning ooteaeg 73 tunnini. ETA
Eesti kolm konkureerivat mobiilsideoperaatorit teenuste vähempakkumist ei korralda ja hinnarallit ei alusta. Eesti Mobiiltelefoni finantsdirektori Leho Tamme sõnul EMT konkurentidega hinnarallit ei korralda ja teenindab 1. maist kehtima hakanud hinnakirja alusel. Eesti Mobiiltelefoniga liitus mais 3500 klienti, mis on mõnevõrra enam kui kuu keskmine. Klientide arvu suurenemisele aitas kaasa uute hinnapakettidega kaasnenud soodusliitumise võimalus. 1. juuni seisuga on EMT-l 68 000 klienti, neist 19 000 räägib NMT- ja 49 000 GSM-võrgus.
Aprilli lõpus tegevust alustanud Ritabelli müügidirektor ei usu samuti, et operaatorid hindadega võistlema hakkavad. ?Sellisel juhul ei jätkuks kellelgi raha võrgu väljaehitamiseks,? sõnas Vilborn. ?Operaatoritel on lihtsalt erinev turustrateegia. Vilborni sõnul on 1. juuni seisuga Q-GSMi võrgus 2870 kommertsklienti.
ASi Radiolinja Eesti turundusjuht Andrus Hiiepuu ütles, et suveperioodi algusega seoses korrigeeris Radiolinja oma hinnakirja ning võttis business- ja all-time-pakettide kõrval kasutusele ka vaba aja hinnapaketi. Mais liitus Radiolinja võrku üle 1000 kliendi. Radiolinja Eestil on hetkel 13 500 klienti. BNS
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.