• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 5000,01%6 205,87
  • DOW 300,96%44 518,18
  • Nasdaq −0,53%20 261,02
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 5000,01%6 205,87
  • DOW 300,96%44 518,18
  • Nasdaq −0,53%20 261,02
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,5
  • 11.08.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kits kärneriks

Reedel otsustas Tallinna linnavalitsus, et seni Tallinnas parkimist korraldanud munitsipaalettevõttest Valika saab liikluskorralduskeskus ning tasulist parkimist hakkab korraldama aktsiaselts Signaal.
Ega selle linnavalitsuse otsusega tegelikult parkimiskorralduses midagi ei muutu, sest Valika töötajad hakkavad kettide üles- tõstmise asemel nüüd hoopis kettide ülestõstmist kontrollima. Ehk teisiti öeldes saab kits kärneriks.
Ma ei saa aru, milleks on vaja teha sellist ümberkorraldust. Miks peab Tallinna parkimiskorraldust hakkama kontrollima firma, mis seni pole suutnud parkimises mingit korda luua? Ainus, millega on Valika silma paistnud, on autoomanikelt väljapressitud raha tuulde- loopimine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eelmisel aastal laekus Tallinnas parkimisest 31,4 miljonit krooni. Linnakassasse jõudis sellest summast ainult tühine 8 miljonit krooni. Ülejäänud raha kulutas munitsipaalettevõte oma suva järgi. Autoomanikel on võib-olla huvitav teada, et nende poolt makstava raha eest on Valika juhid korraldanud näiteks oma töötajatele t?arterreisi Stockholmi.
Selle asemel et Valika tööülesandeid muuta, tuleb see monstrum likvideerida. Parkimise korraldamine tuleb konkursi korras anda erafirmadele. Olen veendunud, et sellisel juhul teeniks linn tasulisest parkimisest palju suurema summa kui see kaheksa miljonit krooni.
Kuna aga praegu kureerib tasulist parkimist Tallinnas abilinnapea Kalev Kallo, siis ei toimu parkimiskorralduses tõsiseid muutusi enne, kui pole muutunud linnavalitsuse koosseis. Teatavasti on Kallo ka osalenud parkimisraha raiskamises. Mäletatavasti kasutas Valika parkimisraha kunagise transpordiameti juhataja Kallo silmade ja kõrvade sulgemiseks ning ostis talle sõiduauto Volvo. Sellepärast on talt ka parkimiskorralduse muutmist raske oodata.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele