• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,08%39 752,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,08%39 752,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,35
  • 20.08.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raadioreklaam kallineb

ASi Trio müügidirektor Anti Kauk nentis, et reklaamisekundi hind tõuseb veel enne aasta lõppu 10 protsendi võrra võrdväärselt elu kallinemisega. Kauk selgitas, et muusikat edastavad raadiojaamad ei suuda piisavalt reklaami müüa, kuid kasumi suurendamiseks on ainuke võimalus tõsta reklaamihinda. «Pealinna mitmed muusikaraadiod on ikkagi hädas. Nimetame siin Love Raadiot, Mega FMi või B3, kelle omandisuhe vahepeal muutus. Asi võttis pankrotijoone,» ütles Anti Kauk.
ASi Sky Media turundusjuht Urmas Tuvike ütles, et reklaami hinnad raadiojaamades pole kindlasti veel paigas. «Kui tulevad septembri lõpus uuringud, siis need näitavad, kus on õige hind,» märkis ta. Ta lisas, et Sky Plus alustas tegevust kevadel ja tegelik kuulajate arv pole teada. Tema hinnangul võiks reklaamihind Sky Plusis muutuda võrdväärseks Uuno Raadio hindadega, mis tähendab ligi kahe ja poole kordset hinnatõusu.
Hetkel on raadioreklaami kõrgeim sekundi hind riigile kuuluvas Raadio 2s. Reklaamisekundi hinna määratles ringhäälingunõukogu aastavahetusel, ütles Raadio 2 reklaamidirektor Tõnu Teeveer. Ringhäälingunõukogu sekretär Merike Närep kinnitas, et hinda korrigeerib nõukogu taas 1998. a jaanuaris. Ta lisas, et pole kadunud võimalus, et riik keelustab reklaami talle kuuluvates meediakanalites.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Meediavahendusega tegeleva agentuuri Datum Optimum Media tegevdirektor Aare Ristal ütles, et raadioreklaam on kallis võrreldes telereklaamiga ja odav võrreldes trükireklaamiga.
«Ma ei usu drastilistesse tõusudesse, sest konkurents on tugev,» ütles Ristal võimaliku raadioreklaami hinnatõusu kohta. Ristal nentis, et tele- ja raadioreklaami hinna õiget kujunemist takistab riigi osalemine selles äris.
Balti Meediateabe ASi uuringute järgi oli raadioreklaami osa kogu turust mullu 12%, võttes reklaamiraha 49,08 mln krooni. Tänavu esimesel poolel on raadioreklaami müüdud ligi 35 mln krooni eest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele