• OMX Baltic−0,18269,37
  • OMX Riga1,01931,78
  • OMX Tallinn−0,011 753,98
  • OMX Vilnius−0,14990,98
  • S&P 5000,285 631,22
  • DOW 300,5340 211,72
  • Nasdaq 0,418 472,57
  • FTSE 100−0,48 150,16
  • Nikkei 2250,241 275,08
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,28
  • OMX Baltic−0,18269,37
  • OMX Riga1,01931,78
  • OMX Tallinn−0,011 753,98
  • OMX Vilnius−0,14990,98
  • S&P 5000,285 631,22
  • DOW 300,5340 211,72
  • Nasdaq 0,418 472,57
  • FTSE 100−0,48 150,16
  • Nikkei 2250,241 275,08
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,28
  • 20.08.97, 01:00

Raadioreklaam kallineb

ASi Trio müügidirektor Anti Kauk nentis, et reklaamisekundi hind tõuseb veel enne aasta lõppu 10 protsendi võrra võrdväärselt elu kallinemisega. Kauk selgitas, et muusikat edastavad raadiojaamad ei suuda piisavalt reklaami müüa, kuid kasumi suurendamiseks on ainuke võimalus tõsta reklaamihinda. «Pealinna mitmed muusikaraadiod on ikkagi hädas. Nimetame siin Love Raadiot, Mega FMi või B3, kelle omandisuhe vahepeal muutus. Asi võttis pankrotijoone,» ütles Anti Kauk.
ASi Sky Media turundusjuht Urmas Tuvike ütles, et reklaami hinnad raadiojaamades pole kindlasti veel paigas. «Kui tulevad septembri lõpus uuringud, siis need näitavad, kus on õige hind,» märkis ta. Ta lisas, et Sky Plus alustas tegevust kevadel ja tegelik kuulajate arv pole teada. Tema hinnangul võiks reklaamihind Sky Plusis muutuda võrdväärseks Uuno Raadio hindadega, mis tähendab ligi kahe ja poole kordset hinnatõusu.
Hetkel on raadioreklaami kõrgeim sekundi hind riigile kuuluvas Raadio 2s. Reklaamisekundi hinna määratles ringhäälingunõukogu aastavahetusel, ütles Raadio 2 reklaamidirektor Tõnu Teeveer. Ringhäälingunõukogu sekretär Merike Närep kinnitas, et hinda korrigeerib nõukogu taas 1998. a jaanuaris. Ta lisas, et pole kadunud võimalus, et riik keelustab reklaami talle kuuluvates meediakanalites.
Meediavahendusega tegeleva agentuuri Datum Optimum Media tegevdirektor Aare Ristal ütles, et raadioreklaam on kallis võrreldes telereklaamiga ja odav võrreldes trükireklaamiga.
«Ma ei usu drastilistesse tõusudesse, sest konkurents on tugev,» ütles Ristal võimaliku raadioreklaami hinnatõusu kohta. Ristal nentis, et tele- ja raadioreklaami hinna õiget kujunemist takistab riigi osalemine selles äris.
Balti Meediateabe ASi uuringute järgi oli raadioreklaami osa kogu turust mullu 12%, võttes reklaamiraha 49,08 mln krooni. Tänavu esimesel poolel on raadioreklaami müüdud ligi 35 mln krooni eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.06.24, 16:26
Küsitlus: keskpangad plaanivad kulla osturallile hoogu juurde anda
Aina rohkem on keskpanku, kes plaanivad järgmise aasta jooksul oma kullareserve suurendada. Samuti ootavad keskpangad, et ka teised keskpangad ostavad rohkem kulda, selgub värskest iga-aastasest Maailma Kullanõukogu (WGC) küsitlusest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele