• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Raadioreklaam kallineb

    ASi Trio müügidirektor Anti Kauk nentis, et reklaamisekundi hind tõuseb veel enne aasta lõppu 10 protsendi võrra võrdväärselt elu kallinemisega. Kauk selgitas, et muusikat edastavad raadiojaamad ei suuda piisavalt reklaami müüa, kuid kasumi suurendamiseks on ainuke võimalus tõsta reklaamihinda. «Pealinna mitmed muusikaraadiod on ikkagi hädas. Nimetame siin Love Raadiot, Mega FMi või B3, kelle omandisuhe vahepeal muutus. Asi võttis pankrotijoone,» ütles Anti Kauk.
    ASi Sky Media turundusjuht Urmas Tuvike ütles, et reklaami hinnad raadiojaamades pole kindlasti veel paigas. «Kui tulevad septembri lõpus uuringud, siis need näitavad, kus on õige hind,» märkis ta. Ta lisas, et Sky Plus alustas tegevust kevadel ja tegelik kuulajate arv pole teada. Tema hinnangul võiks reklaamihind Sky Plusis muutuda võrdväärseks Uuno Raadio hindadega, mis tähendab ligi kahe ja poole kordset hinnatõusu.
    Hetkel on raadioreklaami kõrgeim sekundi hind riigile kuuluvas Raadio 2s. Reklaamisekundi hinna määratles ringhäälingunõukogu aastavahetusel, ütles Raadio 2 reklaamidirektor Tõnu Teeveer. Ringhäälingunõukogu sekretär Merike Närep kinnitas, et hinda korrigeerib nõukogu taas 1998. a jaanuaris. Ta lisas, et pole kadunud võimalus, et riik keelustab reklaami talle kuuluvates meediakanalites.
    Meediavahendusega tegeleva agentuuri Datum Optimum Media tegevdirektor Aare Ristal ütles, et raadioreklaam on kallis võrreldes telereklaamiga ja odav võrreldes trükireklaamiga.
    «Ma ei usu drastilistesse tõusudesse, sest konkurents on tugev,» ütles Ristal võimaliku raadioreklaami hinnatõusu kohta. Ristal nentis, et tele- ja raadioreklaami hinna õiget kujunemist takistab riigi osalemine selles äris.
    Balti Meediateabe ASi uuringute järgi oli raadioreklaami osa kogu turust mullu 12%, võttes reklaamiraha 49,08 mln krooni. Tänavu esimesel poolel on raadioreklaami müüdud ligi 35 mln krooni eest.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Snaige küsib kahjumi katteks aktsionäridelt miljon eurot
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti ehtetootja suurendas kasumit ja võttis dividendi
Eesti ehtetootja Juveel, kellest grammike üle poole kuulub küll soomlastele, kasvatas eelmisel aastal viiendiku võrra käivet ja poole võrra kasumit ja maksis omanikele üle poole miljoni euro dividendi.
Eesti ehtetootja Juveel, kellest grammike üle poole kuulub küll soomlastele, kasvatas eelmisel aastal viiendiku võrra käivet ja poole võrra kasumit ja maksis omanikele üle poole miljoni euro dividendi.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.