• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Raadioreklaam kallineb

    ASi Trio müügidirektor Anti Kauk nentis, et reklaamisekundi hind tõuseb veel enne aasta lõppu 10 protsendi võrra võrdväärselt elu kallinemisega. Kauk selgitas, et muusikat edastavad raadiojaamad ei suuda piisavalt reklaami müüa, kuid kasumi suurendamiseks on ainuke võimalus tõsta reklaamihinda. «Pealinna mitmed muusikaraadiod on ikkagi hädas. Nimetame siin Love Raadiot, Mega FMi või B3, kelle omandisuhe vahepeal muutus. Asi võttis pankrotijoone,» ütles Anti Kauk.
    ASi Sky Media turundusjuht Urmas Tuvike ütles, et reklaami hinnad raadiojaamades pole kindlasti veel paigas. «Kui tulevad septembri lõpus uuringud, siis need näitavad, kus on õige hind,» märkis ta. Ta lisas, et Sky Plus alustas tegevust kevadel ja tegelik kuulajate arv pole teada. Tema hinnangul võiks reklaamihind Sky Plusis muutuda võrdväärseks Uuno Raadio hindadega, mis tähendab ligi kahe ja poole kordset hinnatõusu.
    Hetkel on raadioreklaami kõrgeim sekundi hind riigile kuuluvas Raadio 2s. Reklaamisekundi hinna määratles ringhäälingunõukogu aastavahetusel, ütles Raadio 2 reklaamidirektor Tõnu Teeveer. Ringhäälingunõukogu sekretär Merike Närep kinnitas, et hinda korrigeerib nõukogu taas 1998. a jaanuaris. Ta lisas, et pole kadunud võimalus, et riik keelustab reklaami talle kuuluvates meediakanalites.
    Meediavahendusega tegeleva agentuuri Datum Optimum Media tegevdirektor Aare Ristal ütles, et raadioreklaam on kallis võrreldes telereklaamiga ja odav võrreldes trükireklaamiga.
    «Ma ei usu drastilistesse tõusudesse, sest konkurents on tugev,» ütles Ristal võimaliku raadioreklaami hinnatõusu kohta. Ristal nentis, et tele- ja raadioreklaami hinna õiget kujunemist takistab riigi osalemine selles äris.
    Balti Meediateabe ASi uuringute järgi oli raadioreklaami osa kogu turust mullu 12%, võttes reklaamiraha 49,08 mln krooni. Tänavu esimesel poolel on raadioreklaami müüdud ligi 35 mln krooni eest.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Romek Kosenkranius: kolm probleemi, mille lahendamine toob investeeringud suvepealinna
Kohtumistel Pärnusse investeerida soovivate ettevõtjatega on koorunud välja kolm olulisemat ootust või probleemi, millele investorid lahendusi ootavad, kirjutab valimisliidu Pärnu Ühendab esinumber kohalikel valimistel Romek Kosenkranius vastuses Äripäeva küsitlusele.
Kohtumistel Pärnusse investeerida soovivate ettevõtjatega on koorunud välja kolm olulisemat ootust või probleemi, millele investorid lahendusi ootavad, kirjutab valimisliidu Pärnu Ühendab esinumber kohalikel valimistel Romek Kosenkranius vastuses Äripäeva küsitlusele.
Merko alustab Uus-Veerennis viienda etapiga
Merko Ehitus teatas esmaspäeval börsiteate vahendusel, et käivitab Tallinnas Uus-Veerenni korteriarendusprojekti viienda etapi.
Merko Ehitus teatas esmaspäeval börsiteate vahendusel, et käivitab Tallinnas Uus-Veerenni korteriarendusprojekti viienda etapi.
Raadiohommikus: verelaskmine aktsiaturgudel ja ämbrid LHV märkimisõigusega
Teeme värske kokkuvõtte verelaskmisest maailma aktsiaturgudel ja proovime hinnata, kas oleme sisenemas karuturule või on hoopis tegemist hea ostukohaga.
Teeme värske kokkuvõtte verelaskmisest maailma aktsiaturgudel ja proovime hinnata, kas oleme sisenemas karuturule või on hoopis tegemist hea ostukohaga.
Skandaalne Theranos kulutas vilepuhuja jälitamisele 150 000 dollarit
USA ärimaailma üks oodatumaid kohtulahinguid on tuure kogumas - sel nädalal andis oma ütlused vereproovi revolutsiooni lubanud Theranose ekstöötaja ning vilepuhuja Erika Cheung, vahendab CNN.
USA ärimaailma üks oodatumaid kohtulahinguid on tuure kogumas - sel nädalal andis oma ütlused vereproovi revolutsiooni lubanud Theranose ekstöötaja ning vilepuhuja Erika Cheung, vahendab CNN.