Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Saksamaa

    Liikluspiirangud üle 7,5tonnise kogumassiga veoautodele kehtivad kõigil teedel pühapäeval ja riiklikel pühadel kella 0.00--22.00.
    Veokite lubatud suurimad mõõtmed
    Kõrgus 4 m; laius 2,5 m (külmikautodel 2,6 m); pikkus: poolhaagisega autorongil 16,5 m, täishaagisega autorongil 18,35 m, täismass 40 tonni (konteinerite veol 44 tonni).
    Täpsusta hinda ja pakutavat teenust
    Tonnise kaubakoguse puhul on üle 1000kroonine hinnakõikumine piisavalt suur. Klient peaks täpsustama, millise teenuse osutamine on pakutava hinna sees (kas see sisaldab ka tollidokumentide vormistamist, millised on täpsed tarneklauslid, milline on vedude regulaarsus, maksetingimused jne).
    Mis tõstab Saksamaa vedude hinda
    Detsembrist lõpetab Poola tasuliste teelubade müügi. Eesti autodel ei ole siis enam võimalik läbi Poola sõita (välja arvatud neil, kes saavad mõne neist vähestest Eestile eraldatud teelubadest). Saksamaale pääsemiseks hakatakse kasutama laeva. Transpordi hind tõuseb täiskoorma kohta ca 500 Saksa marka.
    Kommentaar
    Elektroonika, tubakas, alkohol. Nende kaupade puhul nõutakse Lätis, Leedus ja Poolas veose konvoeerimist, mis tõstab pakkumiste hindu. Vastava klausli on osanud juurde lisada vaid Võru Trans. Konvoi alla kuuluvaid kaupu on kliendil soovitav lasta tuua laevaga Kielist Tallinna.
    Suur hinnavahe. Võru Transi madala hinna üks põhjus on asumine ääremaal, kus konkurentsis püsimiseks on vajalik pakkuda madalaid hindu. Firma juhataja Hanno Järve sõnul ei saa nad endale lubada võtta mõnede Tallinna firmadega sarnaselt 24--40protsendilist ekspedeerimistasu.
    In Time'i kõrge hind on tingitud kauba transpordi marsruudist. Kaup korjatakse kokku Saksamaa koostööpartneri terminaalidesse. Sealt saadetakse see Soome terminaali, kust toimetatakse edasi Tallinna. Ümberlaadimine Soomes muudabki hinna kõrgeks. Samas võimaldab kirjeldatud süsteemi kasutamine pakkuda kliendile regulaarset teenust. Kaup läheb Saksamaalt teele iga teisipäev ja neljapäev.
    Hinnavahe võib sõltuda ka kolmetonnise koguse mõõtmete erinevast tõlgendusest.
    Tollimine Saksamaal. Tollivormistus Saksamaal maksab sõltuvalt firmast 640--800 krooni. In Time on arvestanud tollimise Saksamaal hinna sisse. Teistes pakkumistes pole deklarandi teenust välja toodud, seetõttu tuleb see eelnevalt ekspedeerijaga üle täpsustada.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Jaak Roosaare hindab üksipulgi kohalikku aktsiaturgu
Jaak Roosaare endagi käsi on sügavalt Tallinna börsil ning ühes Igor Rõtoviga teeb investor ülevaate, milliseid Eesti aktsiaid osta ning millised maha kanda.
Jaak Roosaare endagi käsi on sügavalt Tallinna börsil ning ühes Igor Rõtoviga teeb investor ülevaate, milliseid Eesti aktsiaid osta ning millised maha kanda.