• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Saksamaa

    Liikluspiirangud üle 7,5tonnise kogumassiga veoautodele kehtivad kõigil teedel pühapäeval ja riiklikel pühadel kella 0.00--22.00.
    Veokite lubatud suurimad mõõtmed
    Kõrgus 4 m; laius 2,5 m (külmikautodel 2,6 m); pikkus: poolhaagisega autorongil 16,5 m, täishaagisega autorongil 18,35 m, täismass 40 tonni (konteinerite veol 44 tonni).
    Täpsusta hinda ja pakutavat teenust
    Tonnise kaubakoguse puhul on üle 1000kroonine hinnakõikumine piisavalt suur. Klient peaks täpsustama, millise teenuse osutamine on pakutava hinna sees (kas see sisaldab ka tollidokumentide vormistamist, millised on täpsed tarneklauslid, milline on vedude regulaarsus, maksetingimused jne).
    Mis tõstab Saksamaa vedude hinda
    Detsembrist lõpetab Poola tasuliste teelubade müügi. Eesti autodel ei ole siis enam võimalik läbi Poola sõita (välja arvatud neil, kes saavad mõne neist vähestest Eestile eraldatud teelubadest). Saksamaale pääsemiseks hakatakse kasutama laeva. Transpordi hind tõuseb täiskoorma kohta ca 500 Saksa marka.
    Kommentaar
    Elektroonika, tubakas, alkohol. Nende kaupade puhul nõutakse Lätis, Leedus ja Poolas veose konvoeerimist, mis tõstab pakkumiste hindu. Vastava klausli on osanud juurde lisada vaid Võru Trans. Konvoi alla kuuluvaid kaupu on kliendil soovitav lasta tuua laevaga Kielist Tallinna.
    Suur hinnavahe. Võru Transi madala hinna üks põhjus on asumine ääremaal, kus konkurentsis püsimiseks on vajalik pakkuda madalaid hindu. Firma juhataja Hanno Järve sõnul ei saa nad endale lubada võtta mõnede Tallinna firmadega sarnaselt 24--40protsendilist ekspedeerimistasu.
    In Time'i kõrge hind on tingitud kauba transpordi marsruudist. Kaup korjatakse kokku Saksamaa koostööpartneri terminaalidesse. Sealt saadetakse see Soome terminaali, kust toimetatakse edasi Tallinna. Ümberlaadimine Soomes muudabki hinna kõrgeks. Samas võimaldab kirjeldatud süsteemi kasutamine pakkuda kliendile regulaarset teenust. Kaup läheb Saksamaalt teele iga teisipäev ja neljapäev.
    Hinnavahe võib sõltuda ka kolmetonnise koguse mõõtmete erinevast tõlgendusest.
    Tollimine Saksamaal. Tollivormistus Saksamaal maksab sõltuvalt firmast 640--800 krooni. In Time on arvestanud tollimise Saksamaal hinna sisse. Teistes pakkumistes pole deklarandi teenust välja toodud, seetõttu tuleb see eelnevalt ekspedeerijaga üle täpsustada.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Elektri hind lööb gongi: ongi aeg!
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Inimene hakkab ikka tegutsema siis, kui viimane häda käes ja surm silme ees. Ent miks oodata selg-vastu-seina-hetke, kui antakse juba ilmseid märguandeid, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tallinna börs lõpetas päeva plussis Balti börsiindeksit vedas alla Ignitis
Tallinna börsi tõusu juhtisid täna PRFoods, Arco Vara ja Tallink. Balti börsiindeksit vedas alla aga Ignitise aktsia odavnemine.
Tallinna börsi tõusu juhtisid täna PRFoods, Arco Vara ja Tallink. Balti börsiindeksit vedas alla aga Ignitise aktsia odavnemine.
Suurpõllumees Tõnu Post: toit ei tohi olla odav
"...sest odavat asja raisatakse," põhjendas Saaremaa põllumajandusettevõtja Tõnu Post Äriplaan 2022 konverentsil oma väidet. Tema sõnul on ka rohepööre põllumajandusele hädavajalik, sest kõik, mis reostab õhku, jõuab otsejoones meie toidulauale.
"...sest odavat asja raisatakse," põhjendas Saaremaa põllumajandusettevõtja Tõnu Post Äriplaan 2022 konverentsil oma väidet. Tema sõnul on ka rohepööre põllumajandusele hädavajalik, sest kõik, mis reostab õhku, jõuab otsejoones meie toidulauale.
Volikokku pürgijad: Tartust peab saama maailma ja maailmast Tartusse
Tartu valimisnimekirjade esindajad ei pea seda linna maailma nabaks, kuhu inimesed jäävad ja tulevad iseenesest, küll aga kogu Lõuna-Eesti arengut mõjutavaks ettevõtluskeskuseks. Niisugune paik vajab häid ühendusi, selgub Äripäeva valimiste-eelsest küsitlusest.
Tartu valimisnimekirjade esindajad ei pea seda linna maailma nabaks, kuhu inimesed jäävad ja tulevad iseenesest, küll aga kogu Lõuna-Eesti arengut mõjutavaks ettevõtluskeskuseks. Niisugune paik vajab häid ühendusi, selgub Äripäeva valimiste-eelsest küsitlusest.