• OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,71
  • OMX Baltic0,52%274,36
  • OMX Riga0,2%881,87
  • OMX Tallinn0,51%1 738,13
  • OMX Vilnius0,54%1 040,03
  • S&P 5000,61%5 815,03
  • DOW 300,97%42 863,86
  • Nasdaq 0,33%18 342,94
  • FTSE 1000,19%8 253,65
  • Nikkei 2250,57%39 605,8
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,71
  • 16.01.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Astral sai tootmisküpseks universaalvariant

Mootorivalik:- 6 bensiini- ja 2 diiselmootorit
Võimsusvahemik:- 65--136 hj
Laius:- 1716 mm
Teljevahe:- 2610 mm
Pagasiruum:- kuni 1500 l
Turustamise algus:- kevad 1998
- Eile alanud Brüsseli autonäitusel tõi Opel esmakordselt avalikkuse ette uue põlvkonna Opel Astra universaalkerega mudeli (Opeli terminoloogias laiendiga Caravan).
Euroopa hetke enimmüüdava universaali Astra Caravani II mudelipõlvkond jõuab müüki alanud aasta kevadel, pärast märtsikuise Genfi autonäituse lõppu, samaaegselt mullusügisesel Frankfurdi näitusel esitletud kolme- ja viieukseliste luukpäramudelitega. Sedaani tootmise algus on plaanitud sügisesse, edaspidi lisanduvad ka kupee ja kabriolett.
Eestis tasub uue Astra vastu huvi tundma hakata alates sügisest. Ascari juhatuse esimehe Tõnis Plaani sõnul lükkub uue mudeli esitlus Eestis alles oktoobrisse ja siis on tegu juba 1999. aasta mudeliga.
Uuest Astrast saab esimene Opel, millel on 12aastase korrosioonigarantiiga täielikult galvaniseeritud kere.
Uus Opel Astra Caravan paistab oma eelkäijaga võrreldes silma tervelt 97 mm võrra kasvanud teljevahega. Kuna 20 mm võrra on kasvanud ka laius ja esiklaas on viidud 120 mm võrra ettepoole, on ka auto siseruum märgatavalt kasvanud.
Uuel Astral võtab Opel kasutusele kolm uut mootorit -- kaks bensiini- (1,2- ja 1,8-liitrine) ja ühe diiselmootori (2-liitrine). Universaali mootorivalik on sama, mis teistelgi keretüüpidel, ulatudes väikesest 1,2-liitrise töömahuga 65hj mootorist kuni võimsa 2-liitrise 136hj jõuallikani. Erinevaid bensiinimootoreid on 6, diiselmootoreid 2.
Peale juhi ja kaassõitja turvapadja hakatakse uuele Astrale paigaldama ka esiistmete seljatugedesse peidetud külgpatju.
Peale universaalkerega autodel enamasti kasutatava katuseraami kuulub uue Astra Caravani standardvarustusse spetsiaalne kauba- ja reisijate ruumi eristav võrk ja kinnituskonksud põrandas.
Peale ülal loetletud Astra modifikatsioonide laseb Opel veel tänavu tootmisse Astra baasil konstrueeritud väikese mahtuniversaali Zafira.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 10:49
“Kujuta ette, kui saaksid teada, et sadu inimesi on käinud salaja su elutoas?”
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele