Veebruari lõpuks oli Eestis müüdud üksainus Euroopas aasta kaubikuks valitud Renault Master. Kaubikuostjatele on kõige meelepärasemad olnud Mercedese kaubikud.
Mercedese tehas toetab kaubikute müüki. Koos kaubikutega saadetakse Eestisse ka raha, mis on võimaldanud pakkuda 11protsendilist liisingut.
Varuosade logistika on Mercedesel tugev. Täna lõunal puuduolev osa jõuab Skandinaavia ladudest kohale järgmiseks päevaks.
Master jõudis müügisalongi veebruaris. Mootorilt ja mõõtmetelt on ta võrdne teiste kaubikutega. Tehas müüki rahaliselt ei toeta, mistõttu on liisinguintress 18--20%. Eesti laos puuduva varuosa tellimuse täitmine Renault'le võib nõuda 4--8 nädalat.
Mercedese tehas tuli väga vastu hinnaga -- mitukümmend tuhat krooni auto kohta. See oli üks põhipõhjus, miks valisime Mercedes-Benzi Sprinterid.
Tahtsime ka tagasillaveolist masinat. Arvasime, et tuleb vedada suuremaid koormaid. Esisillaveoga autode puhul oleks see olnud problemaatiline, sest juhid ei ole harjunud, et selline veoauto on esisillaveoga.
Oleme Sprintereid kasutanud üle aasta ja seni pole nendega probleeme olnud.
Mercedese edu otsene põhjus on, et müüki toetab tehas. Tänase päeva seisuga on nende liisingutingimustes intress 11%, mis on hetkel määrav. Üldine intress on 16 mõneprotsendilise kõikumisega.
Renault pole olnud tugev tegija Eesti turul. Nende eelmine mudel oli ajale jalgu jäänud. Konkurendid olid paremate bussidega ees. Uue mudeli puhul oleme aga ärevil. Mootorilt, kerekujult ja mõõtmetelt on ta teiste masinatega võrdne.
Seotud lood
Viimased uudised
Inflatsioon võib lähikuudel uuesti kiireneda
Hetkel kuum
Inflatsioon võib lähikuudel uuesti kiireneda
Plaanivad Prantsusmaale tehase rajada
Tagasi Äripäeva esilehele