Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Maksimarket toob kliendid ise kohale

    Tihniku tänava kaupluse juurde sõitva bussiliini kuludest doteerib Maksimarket natuke alla poole.
    Üks kilomeeter liinisõitu maksab 10,5--11 krooni. Pileti hind MRP liinibussides on kuus krooni. Vahe, mida piletiraha ei kata, peab kinni maksma bussiliini tellija. See summa sõltub aga reisijate arvust.
    Mingeid eeltingimusi, näiteks potentsiaalne kaupluse külastajate hulk, me bussiliini soovijatele ei sea. Huvitatud kauplusi on, kuid tihti ei taha nad raha maksta.
    Üks autokauplus tellis meilt Lasnamäe taha Vana- Narva maanteele bussiliini. Sellega sõitis päeva jooksul kolm-neli inimest. Tellija vabandas, et arvestas valesti ja jättis kogu kahju meie kanda.
    Meil ühegi kauplusega koostööd ei ole. Koostöö on Reisieksperdiga sadama ja Kadaka turu vahelisel liinil. Aastaid tagasi oli koostöö ka Maksimarketiga, kuid nad ei soovinud seda jätkata.
    Autobussikoondises maksab ühe bussi tellimine üheks tunniks 150--200 krooni. Hinna sisse ei ole arvestatud võimalikku piletimüügist saadavat tulu, mis katab osa kuludest. Sellisest kuluarvestusest tuleneva suurusjärguga peab bussiliini soovija arvestama. Reisiekspert maksab oma tellitud bussiliini ülalpidamisest ise kinni lõviosa.
    Bussiliini soovijatega saame alustada läbirääkimisi, kui on vaja 1--2 bussi. Suurema mahu korral ei ole meil vabu busse seina ääres ootamas. Eelkõige peame teenindama Tallinna linna.
    Bussiga kohaleviimist ka-sutatakse ebasoodsa asukoha tõttu. Ka Maksimarket asub piirkonnas, kuhu inimene ise ei satu.
    Isiklikku transporti mitte omavale inimesele tehakse poodi kohaleminek võimalikult mugavaks -- kesklinnas seisab ees mugav buss, mis pole lausa täis ja sõidab kohale väheste peatustega. Sellist bussi ei ole kasulik ülal pidada kogu aeg. Sarnaselt prooviostuga, kus inimesele antakse midagi maitsta, on ka kaupluse bussiliin proovi kohaleviimine. Inimene harjutatakse seal käima, et ta oleks kunagi hiljem sinna nõus ka tavalise liinibussiga sõitma.
    Sellist liini on mõtet pidada suurtel marketitel, mitte linnaosa selvekauplustel, mis on orienteeritud kohaliku elanikkonna teenindamisele.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Balti aktsiad jätkasid tõusulainel
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Neljapäeval sai sel nädalal alanud Balti aktsiate tõus jätku, kui Balti koondindeks Baltic Benchmark kerkis 0,36%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.