• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,08%6 202,98
  • DOW 30−0,28%44 371,53
  • Nasdaq 0,47%20 297,29
  • FTSE 100−0,32%8 757,29
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,08%6 202,98
  • DOW 30−0,28%44 371,53
  • Nasdaq 0,47%20 297,29
  • FTSE 100−0,32%8 757,29
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 09.06.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maksimarket toob kliendid ise kohale

Tihniku tänava kaupluse juurde sõitva bussiliini kuludest doteerib Maksimarket natuke alla poole.
Üks kilomeeter liinisõitu maksab 10,5--11 krooni. Pileti hind MRP liinibussides on kuus krooni. Vahe, mida piletiraha ei kata, peab kinni maksma bussiliini tellija. See summa sõltub aga reisijate arvust.
Mingeid eeltingimusi, näiteks potentsiaalne kaupluse külastajate hulk, me bussiliini soovijatele ei sea. Huvitatud kauplusi on, kuid tihti ei taha nad raha maksta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Üks autokauplus tellis meilt Lasnamäe taha Vana- Narva maanteele bussiliini. Sellega sõitis päeva jooksul kolm-neli inimest. Tellija vabandas, et arvestas valesti ja jättis kogu kahju meie kanda.
Meil ühegi kauplusega koostööd ei ole. Koostöö on Reisieksperdiga sadama ja Kadaka turu vahelisel liinil. Aastaid tagasi oli koostöö ka Maksimarketiga, kuid nad ei soovinud seda jätkata.
Autobussikoondises maksab ühe bussi tellimine üheks tunniks 150--200 krooni. Hinna sisse ei ole arvestatud võimalikku piletimüügist saadavat tulu, mis katab osa kuludest. Sellisest kuluarvestusest tuleneva suurusjärguga peab bussiliini soovija arvestama. Reisiekspert maksab oma tellitud bussiliini ülalpidamisest ise kinni lõviosa.
Bussiliini soovijatega saame alustada läbirääkimisi, kui on vaja 1--2 bussi. Suurema mahu korral ei ole meil vabu busse seina ääres ootamas. Eelkõige peame teenindama Tallinna linna.
Bussiga kohaleviimist ka-sutatakse ebasoodsa asukoha tõttu. Ka Maksimarket asub piirkonnas, kuhu inimene ise ei satu.
Isiklikku transporti mitte omavale inimesele tehakse poodi kohaleminek võimalikult mugavaks -- kesklinnas seisab ees mugav buss, mis pole lausa täis ja sõidab kohale väheste peatustega. Sellist bussi ei ole kasulik ülal pidada kogu aeg. Sarnaselt prooviostuga, kus inimesele antakse midagi maitsta, on ka kaupluse bussiliin proovi kohaleviimine. Inimene harjutatakse seal käima, et ta oleks kunagi hiljem sinna nõus ka tavalise liinibussiga sõitma.
Sellist liini on mõtet pidada suurtel marketitel, mitte linnaosa selvekauplustel, mis on orienteeritud kohaliku elanikkonna teenindamisele.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele