Parkimiskohtade puu-dumine on mõningane probleem. Autot ei ole seni jõutud päris ära viia, kuigi paaril korral on tõstuki käpad juba alla löödud.
Kulleril võtab minut või kaks aega, et joosta majja sisse, anda kiri üle ning tulla tagasi. Nad on jätnud auto käima, aknad lahti ning ohutuled vilkuma, on arusaadav, et pole pooleks tunniks poodi mindud. Parkimiskontrolle see aga ei huvita, sest auto on seisma jäetud esimesse ritta või keelava märgi alla.
Suuremate ja käidavamate kohtade juures võiks kullerfirmade, kaubaautode ja taksode jaoks olla paar kohta, kuhu saab hetkeks seisma jääda.
Üks hullemaid piirkondi on Pärnu maantee Vabaduse platsist Kosmose kinoni.
Liivalaia 12 maja ees pole pidevalt täis parkimiskohtadega probleeme, sest maja renoveerimise tõttu seal polegi enam ühtegi parkimiskohta ja ka suurem osa maja on tühi.
Probleemi ei olnud ka varem. Hansapank on maja taha loonud piisavalt parklakohti. Tasulises parklas on esimesed 15 minutit tasuta ja selle aja jooskul jõuab iga kuller oma toimetused majas ära ajada.
Täiesti mõeldav on, et büroohoone valdaja teeb vajaduse korral maja ette liiklusmärkide või kollaste joonte abil kohad, mis on teenindava transpordi jaoks. Summa, mis märkide ja joonte paigaldamiseks kulub, on tühine. Kardan aga, et liikluskultuur on meil nigel ja keegi ei hoia neid kohti tühjana. linn
Ise maja ees parkimist kor-raldama hakata firma ei tohi, kui ta just ei ole katastrisse kantud maa omanik. Enamjaolt on maa omanik riik.
Väljaspool oma territooriumi peab maja haldaja kooskõlastama tegevuse transpordiametiga. Liikluskorraldusega seotud projekte vaadatakse transpordiametis läbi igal esmaspäeval ja kolmapäeval. Transpordiamet võib kooskõlastusest keelduda, kui plaan on liiklusohtlik või liikluseeskirjadega vastuolus. Plaaniga nõustumise korral annab transpordiamet liikluskorralduse keskusele tellimuse korralda vajalike märkide paigaldus ja juttide tõmbamine. Maja haldajale läheb see maksma sõltuvalt tööde mahust.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
3
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
4
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
Tagasi Äripäeva esilehele