• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,00%6 198,01
  • DOW 300,00%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 100−0,2%8 767,74
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,00%6 198,01
  • DOW 300,00%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 100−0,2%8 767,74
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • 16.06.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parkimine takistab büroo teenindamist

Parkimiskohtade puu-dumine on mõningane probleem. Autot ei ole seni jõutud päris ära viia, kuigi paaril korral on tõstuki käpad juba alla löödud.
Kulleril võtab minut või kaks aega, et joosta majja sisse, anda kiri üle ning tulla tagasi. Nad on jätnud auto käima, aknad lahti ning ohutuled vilkuma, on arusaadav, et pole pooleks tunniks poodi mindud. Parkimiskontrolle see aga ei huvita, sest auto on seisma jäetud esimesse ritta või keelava märgi alla.
Suuremate ja käidavamate kohtade juures võiks kullerfirmade, kaubaautode ja taksode jaoks olla paar kohta, kuhu saab hetkeks seisma jääda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Üks hullemaid piirkondi on Pärnu maantee Vabaduse platsist Kosmose kinoni.
Liivalaia 12 maja ees pole pidevalt täis parkimiskohtadega probleeme, sest maja renoveerimise tõttu seal polegi enam ühtegi parkimiskohta ja ka suurem osa maja on tühi.
Probleemi ei olnud ka varem. Hansapank on maja taha loonud piisavalt parklakohti. Tasulises parklas on esimesed 15 minutit tasuta ja selle aja jooskul jõuab iga kuller oma toimetused majas ära ajada.
Täiesti mõeldav on, et büroohoone valdaja teeb vajaduse korral maja ette liiklusmärkide või kollaste joonte abil kohad, mis on teenindava transpordi jaoks. Summa, mis märkide ja joonte paigaldamiseks kulub, on tühine. Kardan aga, et liikluskultuur on meil nigel ja keegi ei hoia neid kohti tühjana. linn
Ise maja ees parkimist kor-raldama hakata firma ei tohi, kui ta just ei ole katastrisse kantud maa omanik. Enamjaolt on maa omanik riik.
Väljaspool oma territooriumi peab maja haldaja kooskõlastama tegevuse transpordiametiga. Liikluskorraldusega seotud projekte vaadatakse transpordiametis läbi igal esmaspäeval ja kolmapäeval. Transpordiamet võib kooskõlastusest keelduda, kui plaan on liiklusohtlik või liikluseeskirjadega vastuolus. Plaaniga nõustumise korral annab transpordiamet liikluskorralduse keskusele tellimuse korralda vajalike märkide paigaldus ja juttide tõmbamine. Maja haldajale läheb see maksma sõltuvalt tööde mahust.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele