• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 11.12.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Telefoni imelik toetus

Järgmisel aastal kehtestatavat kõnede alustamise tasu põhjendas Eesti Telefoni infodirektor Enno Kiviloo nii, et sellega tahetakse toetada pikemaid kõnesid ja internetiühendusi.
Tegelikkus on aga selline, et Eesti Telefoni «vastutulek» tekitab internetikasutajaile hoopistükkis lisakulusid. Inimesel, kes suhtleb elektronposti teel, on vaja liinil olla vaidmõni hetk, aga iga kord, kui ta loob ühenduse arvuti ja internetiteenuse pakkuja vahel, tuleb hakata maksma kõne alustamise tasu.
Seega Eesti Telefoni infopealiku jutt internetiühenduste toetamisest on mõnevõrra ebaloogiline.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele