Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Missioonitunne võimendab ostuhuvi

    Tarbijate missioonitunne suurendas Kalevi Annekese müüki 71% ja Coca-Colal 20%. Procter & Gamble ei ole julgenud prognoosi avaldada, kui palju võiks tema ulatuslik lastekodude toetuskampaania käivet kasvatada.
    Tänavu septembrist detsembrini korraldab Procter & Gamble ulatusliku kampaania kuue Eesti lastekodu toetamiseks, lubades neile vähemalt 585 000 krooni eraldada.
    Müügilt saadud protsendiga on firmad lapsi toetanud varemgi, kuid mitte nii suure summaga.
    Septembri keskel andsid Coca-Cola ja Statoil Tallinna lastehaigla toetusfondile ühekordse kampaaniaga kogutud 27 000 krooni. Kalev on toetanud iga kuu 15 000, Suva 2000 ja Linnatakso ligi 1000 krooniga.
    Procter & Gamble on arvestanud, et seitsme toote (Ariel, Pantene, Always, Pampers, Tide, Head & Shoulders ja Blend-a-med) kolme kuu läbimüügilt saaks 1,5% eraldamisel lastekodudele annetada 40 000 dollarit ehk 585 000 krooni.
    Muidugi loodab P&G, et labimüük oleks tunduvalt suurem kui keskmiselt, seda enam saaks toetada lastekodusid.
    P&G ei ole prognoosinud, kui palju võiks nimetatud kaupade läbimüük inimeste missioonitunde tõttu suureneda.
    Olen veendunud, et Eestis on kehtinud pikka aega arvamus, et riik ehk mittetulunduslikud organisatsioonid peaks tegelema sotsiaalküsimustega. Seega on firmad olnud heategevuses passiivsed sponsorid, kuid mitte aktiivsed tegutsejad.
    Kalev on viimased kolm aastat korraldanud müügikampaaniaid enne lastekaitsepäeva, rõhudes müügiargumendile (ostes «Annekese», toetad Tallinna lastehaiglat). Tänavu mais kasvas müük 71% võrra kuu keskmisega võrreldes.
    Siiski ei saa seda tõusu panna ainult inimeste altruismi arvele, sest seda toetasid ka eriväljapanekud kauplustes.
    Mõte korraldada toetuskampaania haigete laste aitamiseks sai alguse juba aasta alguses, kampaania toimus tänavu 28. juunist 1. augustini.
    Statoil toetas meie ideed soovist hoolitseda laste eest. On üsna raske määratleda, kui palju osteti pelgalt missioonitundest, kuid arvestasime välja, et 15--20% tõusis 0,5-liitrise Coca-Cola läbimüük küll.
  • Hetkel kuum
Avo Blankin: Saaremaa püsiühendus ja Rail Baltic võiks olla kaks ühes projekt
Eesti riik vajab infrastruktuuri arenguks visiooniga arhitekti-teenistust, ehitajad killustikku, saarlased aga püsiühendust, kirjutab pensionär Avo Blankin arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti riik vajab infrastruktuuri arenguks visiooniga arhitekti-teenistust, ehitajad killustikku, saarlased aga püsiühendust, kirjutab pensionär Avo Blankin arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Hotellid: turistid tulevad vaikselt tagasi, aga piisavalt palju raha ei saa neilt veel küsida
Turistid tulevad vaikselt Eestisse tagasi ja hotellide käive on taastunud kriisieelsele tasemele, kuid hotellide juhid tõdevad, et nad pole saanud hindu tõsta piisavalt, et see kataks aina suurenevaid kulusid. Tulevast suvest sõltub palju, sest rahapuhvrid on hotellidel koroonakriisis kokku kuivanud.
Turistid tulevad vaikselt Eestisse tagasi ja hotellide käive on taastunud kriisieelsele tasemele, kuid hotellide juhid tõdevad, et nad pole saanud hindu tõsta piisavalt, et see kataks aina suurenevaid kulusid. Tulevast suvest sõltub palju, sest rahapuhvrid on hotellidel koroonakriisis kokku kuivanud.
USA aktsiaturg lõpetas jaanuari kasumiga
Wall Street lõpetas tugeva jaanuari suurema kasumiga. Nüüd paljud investorid loodavad, et Föderaalreserv võtab vastu otsuse tõsta mõneks ajaks viimast korda intressimäära.
Wall Street lõpetas tugeva jaanuari suurema kasumiga. Nüüd paljud investorid loodavad, et Föderaalreserv võtab vastu otsuse tõsta mõneks ajaks viimast korda intressimäära.
Reaalajas börsiinfo
Lillemüüja laseb pikalt tegutsenud äri pankrotti: pole enam mõtet
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Varem Viru lilleturul kioskit pidanud lillede jaemüügiga tegelev Kaeralill koondas töötajad ja läheb pankrotti.
Coop Eesti uus juht vihjas, et kauplustekett on ostulainel
Eesti suurim jaekaubanduskett Coop Eesti, millele kuulub praegu ligi veerand turuosast, ihkab veelgi kasvada. Konkurendid, kes on täna vaevas ja tunnevad, et turgu ise võtta ei jõua, võivad minna Coopi jutule, rääkis ettevõtte peatne juht Rainer Rohtla.
Eesti suurim jaekaubanduskett Coop Eesti, millele kuulub praegu ligi veerand turuosast, ihkab veelgi kasvada. Konkurendid, kes on täna vaevas ja tunnevad, et turgu ise võtta ei jõua, võivad minna Coopi jutule, rääkis ettevõtte peatne juht Rainer Rohtla.
“Äripäev eetris”: Scholz tegi end tankidega veiderdamisega lolliks
Pikk venitamine ukrainlastele tankide lubamisel on teinud lolliks eelkõige Saksa liidukantsleri Olaf Scholzi enese, kuid sakslaste suhtes on tekkinud skepsis, kas nende peale saab üldse loota, leidsid ajakirjanikud saates “Äripäev eetris”.
Pikk venitamine ukrainlastele tankide lubamisel on teinud lolliks eelkõige Saksa liidukantsleri Olaf Scholzi enese, kuid sakslaste suhtes on tekkinud skepsis, kas nende peale saab üldse loota, leidsid ajakirjanikud saates “Äripäev eetris”.
Kaitsepiirangud ei lase Ida-Virumaal omavalitsuste hooneid renoveerida
Venemaa naabruse tõttu ei saa Ida-Virumaal ehitada ei tuule- ega päikeseparke, aga liginullenergiahoonete jaoks võiks vaja minna vähemalt üht kahest.
Venemaa naabruse tõttu ei saa Ida-Virumaal ehitada ei tuule- ega päikeseparke, aga liginullenergiahoonete jaoks võiks vaja minna vähemalt üht kahest.

Olulisemad uudised

Nulliring: palk tõuseb, aga poodi see raha ei jõua
Aasta lõpus vabalangusse läinud jaekaubanduse võiks tänavu päästa kosuv ostujõud, mida toidab palgatõus, kui laenukulud seda nulli ei sööks.
Aasta lõpus vabalangusse läinud jaekaubanduse võiks tänavu päästa kosuv ostujõud, mida toidab palgatõus, kui laenukulud seda nulli ei sööks.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.