• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti teedel sõidavad tapjaveokid

    Kaks kontrollreidi on tõestanud, et Eesti maanteedel sõidavad veokid, mis oma halva tehnilise seisukorra või juhi üleväsimuse tõttu on teistele liiklejatele eluohtlikud.
    Veokite tehniline kontroll viidi Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) eestvedamisel läbi juulis Ikla piiripunktis. Kolme päeva jooksul avastati ligi 40 nõuetele mittevastavat veoautot. ERAA on teinud teede- ja sideministeeriumile ettepaneku kohaldada Eesti maanteedel avastatud liiklusohtlike puudustega veokitele sundpukseerimist avariiremondiks lähimasse autoremonditöökotta.
    Peaaegu pooled veokijuhid on iga nädal kauem roolis, kui seda lubab rahvusvaheliselt kehtiv sõidu- ja puhkeaega reguleeriv AETR-konventsioon.
    Eesti transpordi- ja teetööliste ametühing (ETTA) viis eelmisel nädalal Pärnu maanteel veokeid kinni pidades läbi kontrollküsitluse, tundes huvi autojuhtide tööaja pikkuse vastu. Küsitleti 87 veoki- ja 7 bussijuhti. Neist vaid 45 kinnitasid, et nende sõiduaeg ei ületa nädalas 40 tundi, mis on piirmäär AETR-konventsiooni järgi.
    Küsitleti ka juhtide teadmisi AETR-konventsiooni kohta. Valdav enamik autojuhte oli nõudmistega kursis. ETTA juhatuse esimehe Vahur Soikmetsa kinnitusel tuli ette juhtumeid, kus rahvusvahelisel veol töötaval autol polnud juht sõiduaega salvestavasse sõidumeerikusse sisse pannud meeriku ketast või oli ketta sisestanud valetpidi. Soikmetsa sõnul tunnistasid mõned juhid, et teevad niimoodi teadlikult, täites tööandja nõudmisi.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tegelikult oleme me eriolukorras – käitugem siis vastavalt
Meile on jäetud praeguses koroonakriisis suhteliselt palju vabadust, kuid kui me sellega paremini ümber käima ei hakka, siis võib-olla mitte lõpmatuseni, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Meile on jäetud praeguses koroonakriisis suhteliselt palju vabadust, kuid kui me sellega paremini ümber käima ei hakka, siis võib-olla mitte lõpmatuseni, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones lõpetas nädala ajaloolise tipptulemusega
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
Investor: kui keegi teaks eduka idufirma valemit, siis kõik kasutaks seda
Kui eduka idufirma valem oleks olemas, siis kõik lihtsalt investeerikski sellistesse inimestesse ja ettevõtetesse, rääkis Äripäeva Raadio saates "Riskiraha" Spring Capitali juht Henri Treude. "Iga situatsioon on erinev ja igas situatsioonis toimib erinevat tüüpi asutaja. Tagantjärgi võime öelda, et see inimene on väga kihvt ja me juba algusest peale teadsime, et sealt tuleb midagi ägedat. Tegelikult ei tea."
Kui eduka idufirma valem oleks olemas, siis kõik lihtsalt investeerikski sellistesse inimestesse ja ettevõtetesse, rääkis Äripäeva Raadio saates "Riskiraha" Spring Capitali juht Henri Treude. "Iga situatsioon on erinev ja igas situatsioonis toimib erinevat tüüpi asutaja. Tagantjärgi võime öelda, et see inimene on väga kihvt ja me juba algusest peale teadsime, et sealt tuleb midagi ägedat. Tegelikult ei tea."
Eesti sadamate kaubamaht kasvas üheksa kuuga jõuliselt
Statistikaameti andmetel suurenes Eesti sadamate kaubamaht selle aasta üheksa kuu jooksul võrreldes eelmise sama perioodiga 9%.
Statistikaameti andmetel suurenes Eesti sadamate kaubamaht selle aasta üheksa kuu jooksul võrreldes eelmise sama perioodiga 9%.