Asjalik ja selge kodulehekülje ülesehitus on kindlasti eelis videomängu meenutava sigrimigri ees.
Mööblit otsides tahab klient kõigepealt näha selget pilti tootest, muidu ei saa üldse valima hakata. Enamiku mööblitootjad on selle nõude täitnud. Järgmine samm on hind. Siin jääb klient aga paljudel juhtudel hätta. Toodete hindu lihtsalt pole ära toodud.
Selgitatakse pikalt-laialt pakutavate toodete headust ja garantiisid, mis on siiski vähemtähtis informatsioon. Ilus ümar jutt ei ärata alati usaldust ja põrsast kotis niikuinii ei osteta. Kindla ostusoovi korral on kindlasti vajalik pöörduda firma poole ja tingimusi täsustada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Peale kolme eelneva punkti peaks lehekülg sisaldama ka kõiki vajalikke kontaktandmeid, eelkõige kui tegemist on väikese, tundmatuma või uuema firmaga. Oluline on kindlasti ära tuua firma tuntumad projektid avalikes kohtades. Tehtud tööd on firma parim tutvustus ja reklaam.
Eestikeelset lehkülge pole. Võimalik on tutvuda Martela toodetega üldises plaanis, Hinnakiri puudub.
Kodulehekülje ülesehitus on selge, aga kujundus võiks huvitavam olla. Hinnakiri on olemas, kuid puuduvad osade toodete pildid. Kuna firma müüb ainult toole, siis projekte ei ole.
AS Sarkop teeb eritellimusel mööblit, seega toodete tutvustus puudub. Eritellimusel tööde puhul ei ole võimalik esitada ka hinnakirja. Lehekülg toimib firma tutvustusena.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Korralik ülesehitus ja hea kujundus. Toodete tutvustus on hea, samuti projektide tutvustus. Puudub hinnakiri.
Häirib, et kodulehekülg on ainult ingliskeelne. Ka ei ole eraldi esitatud tooteid ja hindasid, kuid ülevaate toodangust siiski saab.
Huvitav ülesehitus, tootetutvustuse leiab pildile klikates, samuti tuntumate projektide tutvustuse. Kujundus on selge ja hinnakiri olemas.
Korralik ülesehitus ja hea kujundus. Mugav on nii projektide kui toodete tutvustus hinnakirjaga. Huvitavad lisad on 3D-mudelite pakkumine ja külalisteraamat. Firma tutvustusena toimib uudistelehekülg.
Autor: ÄP