• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,47%44 979,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,47%44 979,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 11.01.00, 13:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Käib uus mitme miljoni kroonine lastekaitsekampaania

Eelmisel nädalal algas kolmas kampaania 'Ära löö last', mille tootmine maksab üle miljoni krooni, teatas lastekaitsekampaania juht Alari Rammo.
Suure osa kampaania kuludest katavad sponsorid, mistõttu korraldajatele maksab kampaania alla 300 000 krooni. Suurimaks rahaliseks toetajaks on Rootsi lastekaitseorganisatsioon Rädda Barnen.
Kampaaniat 'Ära löö last' korraldab reklaamiburoo Zoom koostöös Lastekaitse Liiduga. Kampaania väljunditeks on tele-, truki-, väli ja webireklaam, seda toetab enamik ajakirjandusväljaandeid ja telekanaleid.
Kampaania loomingulise lahenduse tegi Zoom tasuta, erinevad meediakanalid andsid kampaania toetuseks ligi kolme miljoni krooni väärtuses reklaamipinda ja -aega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uue kampaania deviisiks on seekord 'Laps on parim, mis sul on'. Kampaania eesmärgiks on avaliku arvamuse muutmine nii, et vägivalda laste suhtes - ei füüsilist ega ka vaimset - ei võetaks endastmõistetavana.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele