Eelmisel nädalal algas kolmas kampaania 'Ära löö last', mille tootmine maksab üle miljoni krooni, teatas lastekaitsekampaania juht Alari Rammo.
Suure osa kampaania kuludest katavad sponsorid, mistõttu korraldajatele maksab kampaania alla 300 000 krooni. Suurimaks rahaliseks toetajaks on Rootsi lastekaitseorganisatsioon Rädda Barnen.
Kampaaniat 'Ära löö last' korraldab reklaamiburoo Zoom koostöös Lastekaitse Liiduga. Kampaania väljunditeks on tele-, truki-, väli ja webireklaam, seda toetab enamik ajakirjandusväljaandeid ja telekanaleid.
Kampaania loomingulise lahenduse tegi Zoom tasuta, erinevad meediakanalid andsid kampaania toetuseks ligi kolme miljoni krooni väärtuses reklaamipinda ja -aega.
Uue kampaania deviisiks on seekord 'Laps on parim, mis sul on'. Kampaania eesmärgiks on avaliku arvamuse muutmine nii, et vägivalda laste suhtes - ei füüsilist ega ka vaimset - ei võetaks endastmõistetavana.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini