Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallinna Kaubamaja avab viienda korruse
Tallinna Kaubamaja avab homme, 29. veebruaril uue nn noortekorruse. Lisaks noortepärase kauba müümisele, hakkab Kaubamaja noortekorrusel tegutsema ka internetikohvik.
Uue korruse avamisega astub Kaubamaja esimese sammu jaekaubanduses valitseva uue trendi suunas - muutuda meelelahutuslikumaks ja noortepärasemaks. Avatava viienda korruse müügisaalis pööratakse suurt tähelepanu valgustusele, audiosüsteemile ning innovatiivsusele. Müügisaali keskel asub internetikohvik 8 arvutiga ning suur videoekraan.
Tuntumatest noortele suunatud kaubamärkidest tulevad 5. Korrusel müügile Jiggy, Morgan, Naf-Naf, Kaffe, Sparkz, Cliché, Twister Cracker, Babylon Bus, BestMountain ja Stans, mis pakuvad nii rõivaid kui neile juurdekuuluvaid aksessuaare. Teksavalik on kaubamärkidelt Calvin Klein, Diesel, Levis, Lee Cooper, Lee, Wrangler ja Sangar.
Koos uue noortekorrusega on Kaubamajal müügipinda kokku ligi 10 000 m2 ja järgnevatel aastatel on plaanis seda veelgi laiendada. Noortekorrusesse investeeris Tallinna Kaubamaja ca 10 mln kr.
Ajalugu kordub: möödunud aasta 26. septembril esitleti Berliinis intrigeerivaid telefone Xiaomi 13T ja Xiaomi 13T Pro, tänavu, samuti 26. septembril ja samuti Berliinis esitles Xiaomi oma uusimaid telefone Xiaomi 14T ja Xiaomi 14T Pro.