Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tramm on bussist atraktiivsem

    Meediaagentuur planeeris Liptoni reklaami trammidele ja esitas oma kava Unileveri Balti peakontorisse Riias. Unilever Eesti trade marketeer Jana Aleksius ütleb, et meediaagentuur esitas ettevõttele transpordi teekonna, reklaampinna hinnad, sõidukite (trammide) arvu ning nendele andmetele toetudes arvutatakse hinna ja kontaktide arvu suhe. Tulemusena leiti, et trammid on kõige etemad, sest neil on tihe sõidugraafik ja nad liiguvad kesklinna piirkonnas. Bussid ja trollid sõidavad ka äärelinna, mistõttu on neid vähem märgata.
    Samas väidab Sõidukireklaami Keskus, et ühte reklaambussi on võimalik panna ka rohkematele ja parimatele liinidele sõitma, mis suurendab selle väärtust.
    Meediakanali valikul tuleb arvestada mitmeid tegureid ? kampaania eesmärke, strateegiat, sihtrühma, meediakanali auditooriumit, kontakti hinda, efektiivsust, imagot jmt.
    Kui selle tulemusena on trammidel rohkem reklaami kui bussidel või trollidel, siis see lihtsalt on nii. Pealegi, trammide ning busside ja trollide sihtauditooriumid erinevad osaliselt üksteisest.
    Kindlasti ei saa öelda, et tramme eelistataks põhjendamatult teistele transpordivahenditele.
    Kui vaadelda Soome ja Rootsi meediaturgu, võib täheldada märgatavaid erinevusi võrreldes Eestiga. Nendes riikides valitakse meediakanalid peamiselt efektiivsuse näitajate põhjal, kuid Eestis jälgitakse rohkem trendi. Kõige enam on märgata seda välireklaamis.
    Välimeediakanalitest on kampaaniate läbiviimiseks vähem kasutatud reklaami ühissõidukitel, samas tema efektiivsuse näitajad on väga head. Näiteks Tallinki suusareiside reklaam ainult 25 Tallinna bussidel jõudis kahe kuuga 58ni Tallinna elanikkonnast.
    Ühissõidukite reklaampinna oskamatu kasutamisega võivad aga kaasneda ebaefektiivsed näitajad.
    Mainekujundusreklaamiga välimeedias meenuvad esimesena reklaamid trammidel. Trammil reklaamimise otsuse teeb tavaliselt reklaamiandja juba enne, kui ta meedia-agentuuriga konsulteerib. See on suures osas trendi jälgimine, kus jäetakse efektiivsuse näitajad tagaplaanile.
    Reklaamtrammidel on selged küllastumise tunnused, mis vähendab efektiivsust. Tähelepanuta on jäänud muud ühistranspordivahendid, kus reklaam tõmbab suuremat tähelepanu, kuna eristub paremini ümbritsevast. Näiteks Electroluxi reklaambuss jõudis poolteise aastaga 53ni Tallinna elanikkonnast, liikudes vaid kahel liinil.
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Equinor maksab erakorralist dividendi ja ostab aktsiad tagasi
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Norra energiaettevõte Equinor kinnitas tavapärase dividendimakse ning lisas sellele samas suuruses erakorralise dividendi, pakkudes aktsionäridele tulu kokku 0,70 dollarit aktsia kohta.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Kriis pani juhid liikuma. „Rahapakiga enam kedagi üle ei osta“
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Viimaste aastate kriisid on muutunud erinevatel põhjustel juhtide vahetused tavapärasemaks, kuid ainult suurema palgaga üldjuhul enam tippjuhti konkurendi juurest üle ei meelita, rääkis värbamisagentuuri Fontese partner Eva Lelumees.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Kohus jättis Merko vaidluses riigiga tühjade pihkudega
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Tallinna halduskohus, mis korra juba pikale veninud vaidluses riigilt Merkole pea miljoni kahjuhüvitist välja mõistis, jättis värske otsusega ehitusfirma kaebuse rahuldamata.
Leedu firma plaanib Eestisse investeerida 18 miljonit
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.
Leedu logistikakinnisvara ettevõte Sirin Development hakkab sel aastal ehitama Eestisse 8 miljonit eurot maksvat laohoonet, kokku plaanib firma investeerida Eestisse 18 miljonit eurot.