Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Internetireklaami turg stabiliseerub
Bännerreklaami turu kogumaht kasvas oktoobris septembrikuise 2,4 miljoni kroonise turumahuga võrreldes 25 protsenti ehk 600 000 krooni, jõudes ligi 3 miljoni kroonini.
Võib arvata, et septembris pärast suvist madalseisu järsult elavnenud turg jääb järgnevatel kuudel suhteliselt stabiilseks. Tähenduslik on see, et kui septembris reklaamimaht iganädalaselt kasvas, siis oktoobris oli tippnädalaks kuu esimene nädal, edaspidi vähenes aga reklaamimaht pidevalt.
Tavapäraselt oli edukam reklaamikeskkond Delfi (26), kelle turuosa võrreldes septembrikuuga natuke kasvas. Delfile järgnesid Mega (12) ja Everyday (9). Suurim reklaamija oktoobrikuus oli Hansapank.
Turundusnõukoja läbiviidav monitooring sisaldab kõikide suuremate Eesti internetireklaami müüvate keskkondade bännerreklaa-mide mahtusid.
Monitooringus on arvestatud keskkondade hinnakirjajärgsete hindade ja soodustustega. Tegelikud keskkondades liikuvad rahasummad on hinnakirjaväliste lisasoodustuste tõttu, keskkonnast sõltuvalt, kuni kolmandiku võrra väiksemad. Arvestatud ei ole keskkondade omareklaame.