• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,17
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 2250,84%40 487,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,17
  • 07.11.00, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetireklaami turg stabiliseerub

Bännerreklaami turu kogumaht kasvas oktoobris septembrikuise 2,4 miljoni kroonise turumahuga võrreldes 25 protsenti ehk 600 000 krooni, jõudes ligi 3 miljoni kroonini.
Võib arvata, et septembris pärast suvist madalseisu järsult elavnenud turg jääb järgnevatel kuudel suhteliselt stabiilseks. Tähenduslik on see, et kui septembris reklaamimaht iganädalaselt kasvas, siis oktoobris oli tippnädalaks kuu esimene nädal, edaspidi vähenes aga reklaamimaht pidevalt.
Tavapäraselt oli edukam reklaamikeskkond Delfi (26), kelle turuosa võrreldes septembrikuuga natuke kasvas. Delfile järgnesid Mega (12) ja Everyday (9). Suurim reklaamija oktoobrikuus oli Hansapank.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Turundusnõukoja läbiviidav monitooring sisaldab kõikide suuremate Eesti internetireklaami müüvate keskkondade bännerreklaa-mide mahtusid.
Monitooringus on arvestatud keskkondade hinnakirjajärgsete hindade ja soodustustega. Tegelikud keskkondades liikuvad rahasummad on hinnakirjaväliste lisasoodustuste tõttu, keskkonnast sõltuvalt, kuni kolmandiku võrra väiksemad. Arvestatud ei ole keskkondade omareklaame.
Autor: Mikk Mere

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 7 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele