• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Põld teenis Peugeot?de vahendamiselt miljoneid

    Eesti autoärimehed süüdistavad Põldu ja tema Peugeot? sõidukeid müüva Kommest Auto osanikust äripartnerit Toomas Rüütmanni, et nad teevad vahendusäri tootjatehase teadmata. Kuna tehas taunivat ühe regiooni automüüja poolset sõidukite vahendamist teise, kallimasse müügipiirkonda, võivat tehased automüüjate sõnul tõsta skeemide lõpetamiseks sõidukite väljamüügihinda Eestisse, mis tõstaks ka autode hindasid müügisalongides.
    Kui palju autosid olete te vahendanud?
    Tuhande ja kahe tuhande auto vahel.
    Mis aja jooksul?
    Need on tänavuse aasta numbrid.
    Kas tegu oli valdavalt Peugeot?dega?
    Jah.
    Kas olete varem ka seda äri ajanud ja mitu autot kokku olete müünud?
    Olen varem, kui palju kokku, ei kommenteeri.
    Kes teenis põhikasumi?
    Kui palju teenisin, ma ei pea vajalikuks kommenteerida. Ma ostan ja müün autod oma kliendile, ma ei vahenda. See on äri, kus kõik on rahul.
    Kuhu need Peugeot?d jõuavad?
    Mina müün need oma kliendile, kes on Venemaalt.
    Nii et autod jäävad Venemaale?
    Ei oska kommenteerida, siin on ka teatud ärisaladused, me tahame oma äri hoida.
    Väidetavalt taunivad autotehased ühe regiooni automüüjal sõidukite toimetamist teise müügipiirkonda. Kas tehas on tehingust teadlik?
    Mina isiklikult koos Toomas Rüütmanniga (Kommest Auto juht ja osanik ? toim.) käisime tehases kokku leppimas. Selliseid suuri tehinguid ei tehta salaja, see pole võimalik.
    Kuidas põhjendate Eesti automüüjate kibestumist teie tegemiste suhtes?
    Võib-olla on see inimlik kadedus, ma ei oska kommenteerida teiste mõtteid.
    Miks venelased ise tehasest autosid ei osta?
    Nad on liiga suured tegijad, võib-olla nad ei saa kõigest aru, kuidas seda teha.
    Kas teil on sellist äri plaanis ka edaspidi ajada?
    Sõltub turusituatsioonist, täna on ühed trendid, homme teised.
    Kas Äripäeva arvestatud 35 miljoni kroonine kasum ligi 2000 auto müügilt on enam-vähem õige?
    Ma ei hakka seda arvestama, aga see number on arvutatud inimeste poolt, kes autoäri põhjalikult ei tunne.
    Teil on kontorid Suurbritannias, Venemaal ja Vahemere ääres. Millega te tegelete?
    On erinevad äriteemad, seesama autoäri on üks osa meie tegevusest. Rahvusvahelistes äriringkondades olen nagu iga teine suurem tegija.
    Kui suur on teie varandus?
    1998. aastal, kui minu kohta oli kurikuulsaid kommentaare (süüdistati, et Põld on kelm ? toim.), piirdus see ühe kilekoti ja riietega, mis mu seljas on. Nüüd ma teen tööd ja selle peale ei mõtle. Kui mu firmal on nii suur osakapital, äsja tõstetud 6,6 mln kroonilt 10,5 mln kroonile, siis see näitab teatud vastutust.
    Miks on teie Jaguar S-Type registreeritud offshore-firma nimele?
    Ma pole kindel, kas ma seda tahan Eestisse jätta, ma ka ei tea, kaua ma teda üldse pean, nii on asjaajamine kergem.
    Kas kõikidelt tehingutelt on kõik riigimaksud tasutud?
    Loomulikult.
    Millest on tingitud teie tüli motoäss Jüri Raudsikuga?
    Eks inimestel tekib ikka arusaamatusi, need on tänaseks reguleeritud, surusime lahkudes kätt ja igaüks elab oma elu edasi.
    Kuidas kommenteerite Raudsiku väidet, et tüli ajal teiega mõjutasid teda inimesed, kes olid valmis kasutama füüsilist vägivalda?
    See jutt on luulude valdkonnast.
    Paar aastat tagasi ütlesid mitmed ärimehed, et te olete kelm. Kas te olete kelm?
    Oleks ma kelm, ei saaks ma selliseid suuri asju ajada.
    Peugeot?dega kaupleva Kommest Auto direktor Toomas Rüütmann kinnitas eile, et on käinud Urmas Põlluga Peugeot? Prantsusmaal asuvas tehases, kuna Põld soovis Kommest Autolt osta sõidukeid. Rüütmann kinnitas, et Kommest Auto müüs Urmas Põllu poolt esindatavale firmale tänavu 671 Peugeot?d.
    Põld ütleb Äripäevale samuti, et ta on käesoleval aastal Eestist välja viinud üle tuhande Peugeot?, millest 671 ostis Kommest Autolt. ?Ma ei saa vastutada kolmandate isikute tegevuse eest,? vastas Rüütmann küsimustele, kust sai Põld ülejäänud sõidukid. Põllu sõnul on ülejäänud autode Eestist läbiviimine vaid transiit. ?Autod on saadud otse tehasest, kuid transiidi puhul on olnud kohtumisi, kus Rüütmann pole osalenud,? lisas Põld.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Erkki Kubber: kas järgmised ükssarvikud võiksid olla miljardilise väärtuse asemel hoopis miljardi inimese aitajad?
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
S&P 500 aktsiaindeks tõusis uude ajaloolisse tippu
USA peamine aktsiaindeks S&P 500 tõusis täna ettevõtete head majandustulemuste tõukel 0,3%, jõudes uude ajaloolisse tippu: 4549,78 punkti.
USA peamine aktsiaindeks S&P 500 tõusis täna ettevõtete head majandustulemuste tõukel 0,3%, jõudes uude ajaloolisse tippu: 4549,78 punkti.
Raadiohommikus: olukord Lätis, Chemi-Pharmi uus tehas ja kõige edukamad turundajad
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.
Selgusid aasta töösturi nominendid
Neljandat korda toimuvale aasta töösturi konkursile esitati tänavu kokku kaheksa kandidaati, kellest finaali pääsesid Siiri Lahe, Taavi Madiberk ja Hannes Lilp.
Neljandat korda toimuvale aasta töösturi konkursile esitati tänavu kokku kaheksa kandidaati, kellest finaali pääsesid Siiri Lahe, Taavi Madiberk ja Hannes Lilp.