Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Põld teenis Peugeot?de vahendamiselt miljoneid

    Eesti autoärimehed süüdistavad Põldu ja tema Peugeot? sõidukeid müüva Kommest Auto osanikust äripartnerit Toomas Rüütmanni, et nad teevad vahendusäri tootjatehase teadmata. Kuna tehas taunivat ühe regiooni automüüja poolset sõidukite vahendamist teise, kallimasse müügipiirkonda, võivat tehased automüüjate sõnul tõsta skeemide lõpetamiseks sõidukite väljamüügihinda Eestisse, mis tõstaks ka autode hindasid müügisalongides.
    Kui palju autosid olete te vahendanud?
    Tuhande ja kahe tuhande auto vahel.
    Mis aja jooksul?
    Need on tänavuse aasta numbrid.
    Kas tegu oli valdavalt Peugeot?dega?
    Jah.
    Kas olete varem ka seda äri ajanud ja mitu autot kokku olete müünud?
    Olen varem, kui palju kokku, ei kommenteeri.
    Kes teenis põhikasumi?
    Kui palju teenisin, ma ei pea vajalikuks kommenteerida. Ma ostan ja müün autod oma kliendile, ma ei vahenda. See on äri, kus kõik on rahul.
    Kuhu need Peugeot?d jõuavad?
    Mina müün need oma kliendile, kes on Venemaalt.
    Nii et autod jäävad Venemaale?
    Ei oska kommenteerida, siin on ka teatud ärisaladused, me tahame oma äri hoida.
    Väidetavalt taunivad autotehased ühe regiooni automüüjal sõidukite toimetamist teise müügipiirkonda. Kas tehas on tehingust teadlik?
    Mina isiklikult koos Toomas Rüütmanniga (Kommest Auto juht ja osanik ? toim.) käisime tehases kokku leppimas. Selliseid suuri tehinguid ei tehta salaja, see pole võimalik.
    Kuidas põhjendate Eesti automüüjate kibestumist teie tegemiste suhtes?
    Võib-olla on see inimlik kadedus, ma ei oska kommenteerida teiste mõtteid.
    Miks venelased ise tehasest autosid ei osta?
    Nad on liiga suured tegijad, võib-olla nad ei saa kõigest aru, kuidas seda teha.
    Kas teil on sellist äri plaanis ka edaspidi ajada?
    Sõltub turusituatsioonist, täna on ühed trendid, homme teised.
    Kas Äripäeva arvestatud 35 miljoni kroonine kasum ligi 2000 auto müügilt on enam-vähem õige?
    Ma ei hakka seda arvestama, aga see number on arvutatud inimeste poolt, kes autoäri põhjalikult ei tunne.
    Teil on kontorid Suurbritannias, Venemaal ja Vahemere ääres. Millega te tegelete?
    On erinevad äriteemad, seesama autoäri on üks osa meie tegevusest. Rahvusvahelistes äriringkondades olen nagu iga teine suurem tegija.
    Kui suur on teie varandus?
    1998. aastal, kui minu kohta oli kurikuulsaid kommentaare (süüdistati, et Põld on kelm ? toim.), piirdus see ühe kilekoti ja riietega, mis mu seljas on. Nüüd ma teen tööd ja selle peale ei mõtle. Kui mu firmal on nii suur osakapital, äsja tõstetud 6,6 mln kroonilt 10,5 mln kroonile, siis see näitab teatud vastutust.
    Miks on teie Jaguar S-Type registreeritud offshore-firma nimele?
    Ma pole kindel, kas ma seda tahan Eestisse jätta, ma ka ei tea, kaua ma teda üldse pean, nii on asjaajamine kergem.
    Kas kõikidelt tehingutelt on kõik riigimaksud tasutud?
    Loomulikult.
    Millest on tingitud teie tüli motoäss Jüri Raudsikuga?
    Eks inimestel tekib ikka arusaamatusi, need on tänaseks reguleeritud, surusime lahkudes kätt ja igaüks elab oma elu edasi.
    Kuidas kommenteerite Raudsiku väidet, et tüli ajal teiega mõjutasid teda inimesed, kes olid valmis kasutama füüsilist vägivalda?
    See jutt on luulude valdkonnast.
    Paar aastat tagasi ütlesid mitmed ärimehed, et te olete kelm. Kas te olete kelm?
    Oleks ma kelm, ei saaks ma selliseid suuri asju ajada.
    Peugeot?dega kaupleva Kommest Auto direktor Toomas Rüütmann kinnitas eile, et on käinud Urmas Põlluga Peugeot? Prantsusmaal asuvas tehases, kuna Põld soovis Kommest Autolt osta sõidukeid. Rüütmann kinnitas, et Kommest Auto müüs Urmas Põllu poolt esindatavale firmale tänavu 671 Peugeot?d.
    Põld ütleb Äripäevale samuti, et ta on käesoleval aastal Eestist välja viinud üle tuhande Peugeot?, millest 671 ostis Kommest Autolt. ?Ma ei saa vastutada kolmandate isikute tegevuse eest,? vastas Rüütmann küsimustele, kust sai Põld ülejäänud sõidukid. Põllu sõnul on ülejäänud autode Eestist läbiviimine vaid transiit. ?Autod on saadud otse tehasest, kuid transiidi puhul on olnud kohtumisi, kus Rüütmann pole osalenud,? lisas Põld.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.