• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Põhjamaade bussikontsern trügib Tallinna transporditurule

    Schoyen Gruppeni presidendi Frode Larseni sõnul on Concordia Bus juhtiv bussiettevõte Rootsis ning omab Oslo piirkonnas 50 protsenti ning Helsingis 30 protsenti ühistransporditurust. Tema sõnul plaanib ettevõte tulevikus laieneda Põhjamaadest veelgi lõuna poole.
    ?Tallinn on hea koht alustamaks laienemist Eestis, ? ütles Larsen. ?Samuti on Tallinn heaks sillapeaks liikumisel teistesse Balti riikidesse,? lisas ta.
    Larseni sõnul näeb Concordia Busi äriplaan ette viie aasta jooksul 250 miljoni krooni investeerimist Tallinna ühistransporti.
    Enamik sellest kuluks 130?150 bussi muretsemiseks. Concordia Bus tooks liinile seitsme-kaheksa aasta vanused bussid.
    Samuti on ettevõte huvitatud osalemisest Tallinna Autobussikoondise (TAK) erastamisel, märkis Larsen, viidates sellelaadsetele kogemustele Norras ja Rootsis. ?Oleme olnud ühenduses linnavõimudega ning võime pakkuda abi erastamisprogrammi käivitamisel,? lausus ta.
    Samuti liinikonkursil osaleva ASi Sebe juhatuse esimehe Toivo Lehe hinnangul alla 100 miljoni kroonise investeeringuta bussiettevõtted hakkama ei saa. ?Suuremate kontsernide eelis on see, et neil on vanad bussid siiatoomiseks olemas. Väiksemad peavad need ostma,? lisas Leht. Kõige tõsisemateks konkurentideks pidas ta välisfirmasid.
    Leht lausus, et Sebe on valmis konkursi võidu korral tähtaegselt liinile tooma üle saja bussi. Samuti lisas ta, et ainsana viiest pakkujast nägi Sebe plaan ette teatud aja jooksul trolliliinide säilitamist enampakkumisele pandud liinidel.
    Tallinna linn kuulutas sel suvel välja pakkumise umbes 30 protsendile ühistranspordiliinidest. Konkursile läks TAKi teenindavatest liinidest 20 protsenti, trollibussiliinidest 26 protsenti (Õismäe-suunaline trolliliin) ja kõik MRP Liinide teenindatavad liinid.
    Uus operaator hakkab liine teenindama alates 10. jaanuarist 2002. Konkursi teise vooru esitasid pakkumise AS Sebe, AS MRP Liinid, AS Neomobile, Concordia Bus ja soomlaste Savonlinja OY.
    Lõplike pakkumiste esitamise tähtaeg on 18. detsember. Konkursi võitjaga sõlmib Tallinn liinilepingud viieks aastaks.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Rootsi finantsinspektsioon lõpetas Swedbanki uurimise
Rootsi finantsinspektsioon teatas täna, et on lõpetanud Swedbanki suhtes algatatud uurimise.
Rootsi finantsinspektsioon teatas täna, et on lõpetanud Swedbanki suhtes algatatud uurimise.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Alltöövõtjad said ehituses jõupositsiooni
Tarneprobleemide ja materjalinappuse põhjustatud hinnatõus on toonud ehitussektorisse perfektse tormi, milles on turuosaliste sõnul saanud enim pihta peatöövõtjad. Ehitusfirmadega võrreldes on pehmem maandumine olnud kinnisvaraarendajatel, kel on riskide maandamiseks suuremad hoovad.
Tarneprobleemide ja materjalinappuse põhjustatud hinnatõus on toonud ehitussektorisse perfektse tormi, milles on turuosaliste sõnul saanud enim pihta peatöövõtjad. Ehitusfirmadega võrreldes on pehmem maandumine olnud kinnisvaraarendajatel, kel on riskide maandamiseks suuremad hoovad.