Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Telema Grupp lõi kaupmeestele elektroonilise ärikeskkonna
Telema Grupp käivitas kaubandusettevõtete jaoks välja töötatud elektroonilise ärikeskkonna, mis võimaldab kauplustel, hulgifirmadel, tootjatel ja logistikafirmadel senisest mugavamalt vahetada omavahelist äriinfot ning automatiseerida ostu- ja müügitoimingud, teatas Telema Grupp.
Telema Grupi juhatuse esimees Toomas Veersoo ütles, et tegemist on esialgu vaid kaubandusele suunatud lahendusega, mille kasutusala võib tulevikus laieneda. ?Elektrooniline ärikeskkond loob sideme klientide erinevate infosüsteemide vahel ning aitab automatiseerida nende ostu- ja müügitoiminguid, vähendades oluliselt senist aeganõudvat käsitsitöö mahtu,? lausus Veersoo ja lisas, et sisuliselt annab uus süsteem kliendile võimaluse siseneda e-äri valdkonda ilma ühegi investeeringuta.
Elektroonilises ärikeskkonnas saavad süsteemiga liitunud kliendid vahetada turvaliselt mitmesuguseid äridokumente, nt arveid, kaubatellimusi, tellimuste kinnitusi ja saatelehti. Lisateenustena pakutakse dokumentide arhiveerimist, kliendi kaubavoogude analüüsi, spetsiifilisi aruandeid. Telema Grupp on alustanud ka mitmete tulevikuteenuste väljatöötamist, mille hulka kuuluvad müügi- ja finantsanalüüs, mitmekülgse tehnilise info pakkumine, müügiterminal hulgimüüjatele, krediidiinfo jpm.
Telema Grupi klientideks on teiste seas AS Tallinna Kaubamaja, AS Kaupmees, Valior AS, restoran Olde Hansa jt.
Projekti finantseerib Baltic Republics Fund (BRF), mis on investeerinud ettevõttesse 2 miljonit krooni, kuid plaanib investeeringut suurendada kuni 15 miljoni kroonini.