Täitke kõik vajalikud rekvisiidid ning pöörake tähelepanu pealkirjale (subject), mis on võimalikult informatiivne. Adressaat võib saada päevas sadu kirju ja esimene hinnang kirjale langetatakse just pealkirja põhjal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pealkiri ei tohiks olla pikem kui 30 tähemärki.
Kui adressaat on palunud kirjutada pealkirjareale teatud märksõna, tuleb seda palvet täita.
Pika, mitmel erineval teemal kirjutatud kirja asemel tuleb saata mitu lühemat. See võimaldab adressaadil kirju teemade järgi rühmitada.
Hetkel kuum
Firma juht varade müügist: ostja saab hea diili
“Tubli tüdruku mentaliteet võiks poliitikast ära kaduda”
Artikkel jätkub pärast reklaami
Elektronkirjade koostamisel äripartneritele tuleks olla konservatiivne. Ärge kirjutage seda, mida te ise ei sooviks lugeda. Eriti ettevaatlik peab olema kõikvõimalike naljade, iroonia, kriitika, aga ka hinnangutega.
Kirja koostamisel tuleb kasutada nii suur-kui ka väiketähti. Vältige kirjutamist ainult suurte tähtedega.
Vältige võimaluse korral erilisi formaate ja värve, paksu kirja (bold), kaldkirja (italic). Suurte failide puhul on soovitav need eelnevalt pakkida, sest mõned serverid ei lase mahukaid kirju läbi.