• OMX Baltic0,32%300,98
  • OMX Riga0,19%894,68
  • OMX Tallinn0,21%2 073,02
  • OMX Vilnius0,53%1 208,81
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,29%8 797,27
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • OMX Baltic0,32%300,98
  • OMX Riga0,19%894,68
  • OMX Tallinn0,21%2 073,02
  • OMX Vilnius0,53%1 208,81
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,29%8 797,27
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • 24.01.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PVC-põrandakatete müük jäi mullu stabiilseks

PVC-põrandakatete müüjad peavad möödunud aasta müügitulemust üsna heaks, kuid 1999. aastaga võrreldes erilist tõusu ei toimunud.
Siiski on PVC-põrandakatete müüjad ühel meelel, et rohkem on hakatud hindama kvaliteeti ? odavuse asemel.
Arpeks Kaubanduse ASi müügijuhi abi Kai Kippasto nentis, et kuigi PVC-katete müük jäi möödunud aastal samale tasemele kui 1999. a, on märgata üldkasutatavate PVC-põrandakatete müügi kasvu. ?See pole seotud mitte suuremate projektidega, vaid asjaoluga, et kliendid on teadlikumaks muutunud ning soovivad kvaliteetsemat materjali ka koju,? märkis Kippasto.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Nii Upofloor Eesti kui Arpeks Kaubanduse esindajad nentisid, et PVCga võistles möödunud aastal edukalt naturaal- ja laminaatparkett, mida PVCst rohkemgi osteti. Upofloor Eesti OÜ müügijuht Aivar Unga sõnas, et kui 1999. aasta oli hea PVC-müügi aasta, siis 2000 oli väga hea parketiaasta.
Kõige rohkem eluruumide PVC-katteid müünud ASi Lincona Konsult reklaamijuht Marge Viirg arvab, et möödunudaastased ostueelistused võib üldistades kaheks jagada. Esimene grupp valis kergesti hooldatava ja väikeste hoolduskuludega vinüülkatte ning teiste ostueelistus langes meeldima hakanud eksklusiivsema välimusega põrandakattele. Viimane on ka kallim.
Ka Urve Iher ASist Auma Expo leidis, et inimesed on hakanud aru saama, et kogu põrandasse tehtavast investeeringust moodustab suurema osa hilisem põrandate hooldus. ?Õigesti valitud põrandakatte hoolduskulud on madalamad ning mõnekümneprotsendine hinnavahe ostuhetkel tasub end ära juba aasta-paariga,? leiab Iher.
Käesolevaks aastaks ennustavad PVC-põrandakatete müüjad üksmeelselt müügi kasvu.
Vt. ka tabelit: PVC-põrandakate võistleb populaarsuses parketiga

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele