• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,45%44 994,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,34
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,45%44 994,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,34
  • 05.02.01, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajalehtede reklaamituru liider on Postimees

Ajalehtede reklaamituru liider on Postimees, kus avaldati jaanuaris reklaami 3,8 mln krooni eest, selgub meedia-analüütiku Toomas Leito koostatud ülevaatest.
Postimehe reklaamimaht on võrreldes möödunud aasta sama ajaga kasvanud 33%, konkurentidest enam.
Postimehele järgnesid Äripäev (käive 3,2 mln, kasv 22%), Eesti Päevaleht (2,7 mln, maht kahanes 29%), Eesti Ekspress (2,4 mln, kasv 10%) ja SLÕhtuleht (1,6 mln).
Võrreldes möödunud aasta jaanuariga kahanes päevalehtede reklaami maht 5,7%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele