Põltsamaa Felix läheb kannujoogiga Soome

29. oktoober 2001, 08:23

Värskelt Eesti parima ekspordipotentsiaaliga toiduaineks tunnistatud kontsentreeritud joogi sarja 1+4 tootja Põltsamaa Felix kavatseb menutoodet peale Baltikumi hakata müüma Soomes, kirjutab Eesti Päevaleht.

?Soomes kontsentreeritud mahla müüa on sama nagu Aafrikas kalosse,? ütles Põltsamaa Felixi majandusdirektor Üllar Huik. ?Täiesti tühi leht, keegi pole seal midagi saavutanud, aga teatud võimalused ja potentsiaal on seal olemas.?

Põltsamaa Felixi turundus- ja müügidirektor Anti Orav on varem kinnitanud, et uudse tootekontseptsiooni 1+4 vastu on huvi tundnud nende sõsarettevõtted Soomes ja Rootsis.

Ettevõtte väljatöötatud kontseptsiooni järgi lisatakse ühele osale looduslikule kontsentraadile neli osa vett ning selle tulemusel saadakse üks liiter tervislikku mahla. Enamalt jaolt on toorained kodumaised.

?Soomlased on valmis koostööd tegema,? lausus Huik. ?Kuid rootslastega on teine lugu, meretagune asi.?


Huiki hinnangul võiks samas Soome turule sisenemise korral samaks jääda ka kaubamärk, kuna see sisaldab sisuliselt ka tarbimisõpetust samaaegselt. ?Grupi kontseptsiooni järgi toimuks turundus Soomes ja tootmine Eestis sellisel juhul,? lisas ta.

Põltsamaa Felix on 1+4 tootesarjaga Eesti turul olnud poolteist aastat ning Lätis ja Leedus pool aastat. Kõigis kolmes riigis on müük edukas olnud, siiski peab ettevõte võimalikuks turu-osade mitmekordistamist.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing