• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,49%45 456,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,09
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,49%45 456,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,09
  • 07.11.01, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laeva promosid nii Mõis kui Preatoni

Möödunud aasta 13. juunil kirjutasid noortelaevastiku asukohalepingule ning hea tahte lepingule koostöö arendamiseks Ilmarise kvartaliga alla toonane linnapea Jüri Mõis, ASi Kalaranna juhatuse esimees Andrus Laurits ja ärimees Ernesto Preatoni.
Mõisa ja Preatoni avalöökidega koroonalaual avati laeval mängudesaal, millest pidi kujunema ülelinnalise avatud noortekeskuse ?süda?. Jüri Mõis märkis, et laeva Tallinn asukoht kesklinnas sai võimalikuks tänu sadamaomanike vastutulekule ning avaldas selle eest tänu Preatonile ja Kalaranna ASile.
Abilinnapea Liisa Pakosta ütles aasta tagasi, et Tallinna lisaeelarvesse on kavandatud ligi 800 000 krooni, mis on mõeldud laeva viimiseks vastavusse rahvusvaheliste ohutusnõuetega ning laeva kindlustamiseks. Volikogu eraldas miljon krooni laeva remondiks Balti Laevaremonditehases, kus tehti rida töid nii uppumatuse tagamiseks kui kere korrashoiuks. Kokku pani linn laeva korrastamisse 3,8 miljonit krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Laeva remonti ja selle müüki 700 000 krooni eest on asunud uurima volikogu revisjonikomisjon eesotsas Jaana Padrikuga. Padriku sõnul ütles abilinnapea Liisa Pakosta veel möödunud aasta 23. augustil volikogus rahaeraldust puudutavale arupärimisele vastates, et laev peab kümme aastat vastu. ?Ja nüüd on nii niru. Uurime, kuidas rahaeraldust kasutati,? ütles Padrik.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele