Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Laar: Eesti märgi otsimine on hullumeelne projekt, kolm varianti olemas
'See on üks hullumeelne projekt, mida Eestis teostama hakatakse, see brändiotsimise projekt,' ütles peaminister oma tervituskõnes täna EBSis toimuval kaubamärgi juhtimise seminaril.
Laari sõnul algas töö Eesti märgi otsimisel kaudselt siis, kui Lennart Meri pakkus välja Eesti Nokia otsimise idee.
'Eesti märgi töörühm on välja jõudnud kolme kuvandini. Esimene neist tugineb lausele 'Väike aga tubli', siia alla käib näiteks meie e-valitsus.
Teine võimalus on näidata ennast looduse kaudu, sest Eestis on unikaalne võimalus jõuda lühikese ajaga loodusesse.
Kolmas ja kõige ootamatum on märk nimega Maarjamaa. Selles on keskaegsed kirikutornid ja meie sihvakad noored naised. Selliseid tarkasid, kenasid ja sümpaatseid naisi ei olevat mujalt leida,' rääkis Laar.