Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Klient ootab kinnisvarafirmalt usaldusväärsust ja pädevust

    Emori korraldatud uuring näitab, et kinnisvarafirma valiku puhul peab klient tähtsaks ka kiiret asjaajamist, üha enam saab määravaks internetilehekülje olemasolu. Samas jätab kinnisvarabüroo teenuste nõudlejat suhteliselt ükskõikseks ettevõtte kontori asukoht.
    Ettevõtted peavad kinnisvarafirma valikul oluliseks eelkõige usaldusväärsust. Seda ühest küljest töötajate kompetentsuse ja teisalt kinnisvarafirma majandustegevuse poolelt vaadatuna. Lisaks mainele on määrav tegur teenuste hind ? madalad teenustasud ja paindlik hinnapoliitika mõjutavad ettevõtteid otsustama ühe või teise kinnisvarabüroo kasuks.
    Sellised seosed on loogilised, sest kinnisvara valdkond on juba kord suhteliselt suurte riskidega ala, mistõttu kliendid tahavad olla võimalikult kindlad tehingupartnerilt saadud info ja hinna õigsuses.
    Eraisikud soovivad kõige rohkem suhelda universaalsete kinnisvarafirmadega, kes pakuvad nn kompleksteenust. Erinevatest teenuseliikidest on nõutavaim kinnisvaraalane konsultatsioon ja investeerimisnõuanded, samuti õigusalased teenused. Vähemtähtsaks peavad küsitluses osalenud inimesed haldus-hooldusteenuse olemasolu kinnisvarafirma tootevalikus. Samas, juriidiliste isikute puhul on enamnõutud teenus kinnisvaraobjektide eksperthindamine, sealjuures ärikliendid peavad oluliseks ka hilisema järelteeninduse ja garantiide pakkumist kinnisvarafirmade poolt.
    Kinnisvarafirma valikul saab nii firmade kui eraisikute puhul üha määravamaks kodulehekülje olemasolu internetis. Nii otsib näiteks 64% äriklientidest kinnisvaraalast informatsiooni eelkõige internetist. Lisaks klientide nõudmistele uuris Emor ka suuremate kinnisvarafirmade tuntust avalikkuse seas. Üldjoontes on inimeste teadlikkus kinnisvarafirmadest suhteliselt vilets. Näib, et kõige edukamalt on lobitöö ja enese teadvustamisega hakkama saanud kinnisvarafirma Arco Vara, mille teenustest omas enda arvates head ülevaadet 21% vastanutest. Järgnevad Uus Maa Kinnisvaragrupp (19%), Pindi Kinnisvara (15%) ning Kinnisvaraekspert, Pro Kapital ja Tõnisson Kinnisvara (kõik 12%). Näiteks Uus Maa internetilehekülge teadis 100% vastanutest. Kümnetest väiksematest, peaasjalikult vaid kohalikul turul tegutsevatest kinnisvarafirmadest ei teata aga midagi.
    Toodud andmed põhinevad Emori kaubamärkide uuringul, mille käigus küsitleti 2001. aasta augustis erinevate toodete ja teenuste osas 321 ettevõtte juhti.
    Iga valdkonna kohta vastas küsimustikule see juht või spetsialist, kes oli konkreetse valdkonnaga kõige enam kursis. Kinnisvarafirmasid käsitleva küsimustiku täitis 81 vastajat. Uuring viidi läbi veebiküsitlust kasutades, kusjuures vastajad leiti eelnevalt telefoni teel. Uuringu valim hõlmas viie ja enama töötajaga firmasid, seega on tulemused esinduslikud antud firmade grupis.
    Võrreldes firmade seas läbi viidud küsitluse tulemusi septembris läbi viidud kinnisvarafirmade tuntuse ja maine uuringuga eraisikute seas, saab firmade tuntuse osas välja tuua mõningaid põhimõttelisi erinevusi. Kui äriklientuuri kinnisvarafirmade tuntuse edetabelis domineerivad kompleksseid teenustepakette pakkuvad kinnisvarafirmad, siis eraisikute seas on tuntuse liidrid nii üle Eesti tuntud kui ka regionaalse iseloomuga, peamiselt elamispindadega tegutsevad firmad.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Kui “info ei liigu” ehk miks õppida juhina arenemiseks kommunikatsiooni
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.
“Info ei liigu!” Kõik juhid on seda etteheidet kuulnud, see kõlab refräänina igas organisatsioonis. Juhina oli selle kuulmine frustreeriv, kommunikatsiooniteadlasena pakub see samas ka natuke nalja. Mis asi on info? Nähtavasti see, mis kunagi piisavalt ei liigu.