• OMX Baltic0,19%305,61
  • OMX Riga−0,16%874,12
  • OMX Tallinn−0,61%1 907,03
  • OMX Vilnius0,68%1 188,98
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 1000,07%8 774,12
  • Nikkei 2250,25%39 270,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,43
  • OMX Baltic0,19%305,61
  • OMX Riga−0,16%874,12
  • OMX Tallinn−0,61%1 907,03
  • OMX Vilnius0,68%1 188,98
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 1000,07%8 774,12
  • Nikkei 2250,25%39 270,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,43
  • 06.03.02, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balti meediaturg kasvas eelmisel aastal kümnendiku võrra

Balti meediareklaami turu mahuks kujunes möödunud aastal 167 miljonit eurot, mis on 17 miljonit eurot rohkem kui aasta tagasi, teatas AS Emor.
Kiire kasv toetub tarbijate ostujõu kasvule ja peegeldab turgude suurenevat atraktiivsust erinevate ettevõtete silmis.
Mahult kõige suurem on Läti reklaamiturg, kus investeeriti meediareklaami eelmisel aastal 61 miljonit eurot. Leedus panustati 57 ja Eestis 48 miljonit eurot.
Reklaamikulutused inimese kohta on kõige kõrgemad Eestis ? 35 eurot inimese kohta. Lätis panustati 26 eurot inimese kohta ja Leedus 16 eurot inimese kohta. Võrreldes Kesk- ja Ida-Euroopa majanduslikult edukaima riigi, Sloveeniaga, kus 1999. aastal olid reklaamikulutused inimese kohta 120 Eurot, on kasvuruum veel suur. Saksamaal oli reklaamipanus ühe inimese kohta 1999.aastal 260 eurot.
Võrreldes kolme turgu omavahel on Eestis kõige suurem osakaal trükimeedial, Lätis ja eriti Leedus on suurem telereklaami osakaal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 11:51
SEB: digilahenduste võidukäik ei vabasta ettevõtteid küberturvalisuse vajadusest
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele