• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,78%6 276,13
  • DOW 300,8%44 838,77
  • Nasdaq 0,93%20 582,85
  • FTSE 1000,51%8 819,33
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,78%6 276,13
  • DOW 300,8%44 838,77
  • Nasdaq 0,93%20 582,85
  • FTSE 1000,51%8 819,33
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • 06.03.02, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Balti meediaturg kasvas eelmisel aastal kümnendiku võrra

Balti meediareklaami turu mahuks kujunes möödunud aastal 167 miljonit eurot, mis on 17 miljonit eurot rohkem kui aasta tagasi, teatas AS Emor.
Kiire kasv toetub tarbijate ostujõu kasvule ja peegeldab turgude suurenevat atraktiivsust erinevate ettevõtete silmis.
Mahult kõige suurem on Läti reklaamiturg, kus investeeriti meediareklaami eelmisel aastal 61 miljonit eurot. Leedus panustati 57 ja Eestis 48 miljonit eurot.
Reklaamikulutused inimese kohta on kõige kõrgemad Eestis ? 35 eurot inimese kohta. Lätis panustati 26 eurot inimese kohta ja Leedus 16 eurot inimese kohta. Võrreldes Kesk- ja Ida-Euroopa majanduslikult edukaima riigi, Sloveeniaga, kus 1999. aastal olid reklaamikulutused inimese kohta 120 Eurot, on kasvuruum veel suur. Saksamaal oli reklaamipanus ühe inimese kohta 1999.aastal 260 eurot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Võrreldes kolme turgu omavahel on Eestis kõige suurem osakaal trükimeedial, Lätis ja eriti Leedus on suurem telereklaami osakaal.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele