Balti meediareklaami turu mahuks kujunes möödunud aastal 167 miljonit eurot, mis on 17 miljonit eurot rohkem kui aasta tagasi, teatas AS Emor.
Kiire kasv toetub tarbijate ostujõu kasvule ja peegeldab turgude suurenevat atraktiivsust erinevate ettevõtete silmis.
Mahult kõige suurem on Läti reklaamiturg, kus investeeriti meediareklaami eelmisel aastal 61 miljonit eurot. Leedus panustati 57 ja Eestis 48 miljonit eurot.
Reklaamikulutused inimese kohta on kõige kõrgemad Eestis ? 35 eurot inimese kohta. Lätis panustati 26 eurot inimese kohta ja Leedus 16 eurot inimese kohta. Võrreldes Kesk- ja Ida-Euroopa majanduslikult edukaima riigi, Sloveeniaga, kus 1999. aastal olid reklaamikulutused inimese kohta 120 Eurot, on kasvuruum veel suur. Saksamaal oli reklaamipanus ühe inimese kohta 1999.aastal 260 eurot.
Võrreldes kolme turgu omavahel on Eestis kõige suurem osakaal trükimeedial, Lätis ja eriti Leedus on suurem telereklaami osakaal.
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.