Hoiatus on vastukäik Eesti Telefoni (ET) samalaadsele hoiatusele Unineti suhtes.
Uninet teatas, et 6. juunil 2001 sõlmisid AS Numbriinfo ja AS Uninet lepingu lühinumbri 1184 teenuse pakkumise kohta Unineti telekommunikatsioonivõrgu kaudu.
Nimetatud teenuse osutamisel tuli tagada ka teenuse kasutatavus Eesti Telefon võrgu klientidele. Seda ka AS Uninet tegi, nimetades selleks vajalikud tingimused. Eesti Telefon alustas teenuse vahendamist oma klientidele 6. detsembril 2001, keeldudes samas sõlmimast lepingut Uninetiga.
Uninet on käitunud Numbriinfo sõlmitud lepinguga kooskõlas ning esitanud, tehnilist lahendust arvestades, Eesti Telefonile tasumiseks arved lühinumbri teenuse 1184 osutamise eest Eesti Telefoni võrgu klientidele. Eesti Telefon on keeldunud tasumast summat 234 395 krooni. Samas tasus Uninet Numbriinfole teenuse eest täies mahus.
Uninet palub Eesti Telefon võlgnevus tasuda hiljemalt 27. aprilliks.
Nimetatud võlgnevuse mittetasumisel selleks tähtajaks käsitleb Uninet eile esitatud nõuet pankrotihoiatusena pankrotiseaduse § 9 lg. 1 p. 4 tähenduses. Samas esitas 12. aprillil Eesti Telefon Uninetile pankrotihoiatuse võla tõttu, mis on ligi 1,7 miljonit krooni. Võlg on tekkinud kasutatud sidumisteenuste eest tasumata jätmise tõttu alates eelmise aasta aprillist, teatas ET.
Kui Uninet ei tasu Eesti Telefoni võlanõuet, pöördub ET kümne päeva pärast kohtusse, sama teeb Uninet ET suhtes.
?Siis on kohtu otsustada, kas on pankrotisituatsioon või ei ole,? sõnas Eesti Telefoni Televõrkude võrguteenuste talituse direktor Toivo Liblik. ?Uninetiga on meil leping, mille järgi nõuame ligi 1,7 mln krooni, ja selle lepingu kohta ei ole sideamet ütelnud, et see on seadusega vastuolus.?
?200 000kroonise nõude pärast anda ET-le pankrotihoiatuse on naljakas, seda enam, et me ei ole Uninetile võlgu,? ütles Toivo Liblik.
Autor: ÄP Online