Turunduse klassiku Philip Kotleri raamatuid on müüdud üle 3 miljoni eksemplari ja tõlgitud 20 keelde. Paljude jaoks on Kotleri teosed turunduse evangeeliumiks. Tema enimmüüdud raamat ?Marketing Management? (?Turunduse juhtimine?) on The Financial Timesi hinnangul üks parimaid äriteemalisi raamatuid, mis üldse kunagi kirjutatud.
Raamatus ?Kotleri turundus? (orig ?Kotler on Marketing?, 1999) võtab autor kokku oma 30 aasta pikkuse konsultatsiooni- ja uurimistöö tulemused ja kogemused ning pakub olulisi turundusjuhiseid nii firmajuhtidele kui ka üliõpilastele. Tegemist on ajakohase käsitlusega, mis rajaneb kogu maailmas laineid löönud loengute materjalidel.
Raamat koosneb neljast peatükist ? strateegiline, taktikaline, haldus- ja üleminekuturundus. Viimases peatükis käsitleb Kotler internetti, mis tulevikus oluliselt muudab kogu turundusprotsessi. Kuna tegu on loengusarjaga, on autor pannud iga peatüki lõppu ka kordamisküsimused, mis aitavad loetut meenutada ja mälus teadvustada.
Philip Kotler on töötanud õppejõuna paljudes tunnustatud ülikoolides ja konsultandina sellistes firmades nagu IBM, General Electric, Ford, Michelin, Merck, DuPont jt.
Autor: ÄP