Alates projekti algusest 8. juulil on müüdud 6100 mobiilipiletit, mis on väga kõrge näitaja, teatas Raepress.
Keskmine müüdud sms-piletite arv on äripäevadel on olnud 400 ning puhkepäevadel 200 (kokku keskmiselt ca 380 piletit päevas).
ASi Regio mobiilsete teenuste arendusjuhi Gerri Kodrese sõnul on Tallinna ja Helsingi mobiilpiletite projektide omavaheline võrdlus huvitav.
Helsingis käivitus sms-pileti projekt eelmise aasta septembris, seal on sms-pileti ostmise võimalus kogu linnatranspordis ning viimastel andmetel müüakse päevas keskmiselt 3000 sms-piletit.
?Kui võtta aluseks Tallinnas praegusel viiel liinil keskmiselt müüdud sms-piletite arv, ühistranspordiliinide arvuks Tallinna linnas 65 ning oletada, et teistel liinidel kasutataks sms-pileteid sama aktiivsusega, saame tulemuseks, et Tallinnas ostetaks päevas 4000?5000 piletit. See on aga suurem kui Helsingi praegune sms-piletite kasutatavus,? lisas Kodres.
Kodres ütles, et kui Tallinnas võis esimese kasutusnädala suurt ostmisaktiivsust põhjendada uudsuse efektiga, siis praeguse jätkuvalt kõrge kasutamistaseme juures saab juba väita, et reisijad on m-pileti omaks võtnud ning kasutavad seda regulaarselt.
?Seda kinnitab ka asjaolu, et kasutajatelt on tulnud peaaegu eranditult positiivset tagasisidet ? kiidetakse lahenduse kasutajasõbralikkust ning asjakohasust. Ka kontrollimise protseduur on käivitunud ootuspäraselt, mingeid probleeme ei ole esinenud ning kontrollidele lahendus meeldib. Praktiliselt ainsa olulise klientidelt kuuldud probleemina on kontrollid välja toonud asjaolu, et nii head ja mugavat pileti ostmise võimalust saab kasutada ainult nii vähestes liinides,? rääkis Kodres.
SMS-pileteid saavad kasutada Eesti kõikide mobiilioperaatorite kliendid, SMS-pileteid saab hetkel osta bussiliinides 17, 17A, 18 ja 40 ning trammiliinis 4. SMS-piletite projekti viivad läbi AS Regio ning Mobi Solutions OÜ.
Autor: ÄP Online