Coca-Cola Company müügimahud kasvasid eelmisel aastal nii Baltikumis kui ka Eestis 24 protsenti.
The Coca-Cola Company (TCCC) teatel kasvasid eelmisel aastal ettevõtte müügimahud Baltikumis 24 protsenti ning turuosa Balti riikides suurenes 4 protsendi võrra võrreldes 2000. aastaga.
Müügimahtude kasv 2001. aastal oli Eestis 24 protsenti, Lätis 19 protsenti ja Leedus 29 protsenti.
Eestis suurenes TCCC turuosa eelmisel aastal 9 protsendi võrra, Leedus 4 ja Lätis 2 protsendi võrra võrreldes 2000. aastaga (ACNielsen?i andmed).
?Eelmise aasta positiivsed majandustulemused näitavad, et TCCC on kindlustanud oma liidripositsiooni karastusjookide sektoris nii ülemaailmselt kui ka kohalikul turul,? kommenteeris Aki Hirvonen, TCCC turundusjuht Baltikumis. ?Turuosa ja müügimahtude kasv Balti riikides on seotud mitmete asjaoludega. Eelmisel aastal pöörasime suurt tähelepanu toodete müügiedendusele, samuti lansseerisime mitmeid uusi tooteid (Linnuse Kali, Fanta Lemon jt). Kindlasti mõjutas müüginumbreid ka see, et 2001. suvi oli võrreldes 2000. aastaga palju kaunim ja päikesepaistelisem,? lisas Hirvonen.
Ülemaailmne TCCC müügimahtude kasv 2001. aastal oli 4 protsendi võrreldes 2000. aastaga.
Gaseerimata jookide turusegmendis kasvas müügimaht 22 protsenti tänu TCCC pakendatud vee, mahlade, mahlajookide ja spordijookide suurenenud populaarsusele.
Balti riikides turustab TCCC järgmisi kaubamärke: Coca-Cola, Fanta, Sprite, BonAqua, Schweppes, Linnuse Kali.
ACNielsen?i andmetel kasvas karastusjookide turg tervikuna Baltikumis eelmisel aastal 9 protsenti - Eestis 5 ja Leedus 21 protsenti. Lätis vähenes joogiturg aastaga 5 protsenti.
Autor: Airi Ilisson