• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,37%39 934,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,37%39 934,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,11
  • 01.08.02, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola müüs eelmisel aastal Eestis veerandi võrra rohkem

Coca-Cola Company müügimahud kasvasid eelmisel aastal nii Baltikumis kui ka Eestis 24 protsenti.
The Coca-Cola Company (TCCC) teatel kasvasid eelmisel aastal ettevõtte müügimahud Baltikumis 24 protsenti ning turuosa Balti riikides suurenes 4 protsendi võrra võrreldes 2000. aastaga.
Müügimahtude kasv 2001. aastal oli Eestis 24 protsenti, Lätis 19 protsenti ja Leedus 29 protsenti.
Eestis suurenes TCCC turuosa eelmisel aastal 9 protsendi võrra, Leedus 4 ja Lätis 2 protsendi võrra võrreldes 2000. aastaga (ACNielsen?i andmed).

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Eelmise aasta positiivsed majandustulemused näitavad, et TCCC on kindlustanud oma liidripositsiooni karastusjookide sektoris nii ülemaailmselt kui ka kohalikul turul,? kommenteeris Aki Hirvonen, TCCC turundusjuht Baltikumis. ?Turuosa ja müügimahtude kasv Balti riikides on seotud mitmete asjaoludega. Eelmisel aastal pöörasime suurt tähelepanu toodete müügiedendusele, samuti lansseerisime mitmeid uusi tooteid (Linnuse Kali, Fanta Lemon jt). Kindlasti mõjutas müüginumbreid ka see, et 2001. suvi oli võrreldes 2000. aastaga palju kaunim ja päikesepaistelisem,? lisas Hirvonen.
Ülemaailmne TCCC müügimahtude kasv 2001. aastal oli 4 protsendi võrreldes 2000. aastaga.
Gaseerimata jookide turusegmendis kasvas müügimaht 22 protsenti tänu TCCC pakendatud vee, mahlade, mahlajookide ja spordijookide suurenenud populaarsusele.
Balti riikides turustab TCCC järgmisi kaubamärke: Coca-Cola, Fanta, Sprite, BonAqua, Schweppes, Linnuse Kali.
ACNielsen?i andmetel kasvas karastusjookide turg tervikuna Baltikumis eelmisel aastal 9 protsenti - Eestis 5 ja Leedus 21 protsenti. Lätis vähenes joogiturg aastaga 5 protsenti.
Autor: Airi Ilisson

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele