Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Automüüjad koonduvad Paldiski maanteele

    Esmaspäeval, 14. oktoobril avas AS Esma Auto Tallinnas, Paldiski maantee 100 uue autokeskuse, mis on hetkel suurim Mazda esindus Balti riikides. Uues müügisalongis on kohta tosinale uuele, lisaks eraldi katuse all müügikohti ligi 35-le kasutatud autole. Nüüdisaegne autoteenindus võimaldab korraga teenindada 10 autot, lisaks on kolm tõstukit muude tööde tarvis. Veel on kaks rehvitööde kohta, kaks pesulakohta ja keretööde osakond, mis mahutab 6 autot.
    Keskus läks ettevõttele ilma käibemaksuta maksma 25 miljonit krooni. Esma Auto katab uue keskuse ehitusmaksumusest kolmandiku omavahendite arvel, millest lõviosa tuleb Pärnu maanteel asuvate pindade müügist. ?Paldiski maantee on hetkel parim koht uue esinduse jaoks. Teine piirkond, millel on perspektiivi, on kahtlemata Tartu maantee piirkond, kuid usume, et logistiliselt on praegune variant siiski parim,? lausus ASi Esma Auto müügidirektor Hindrek Männik. Tema sõnul on salongile kindlasti kasuks loomaaia, Tivoli ja kaubanduskeskuse lähedus, mis võimaldab leida meelepärast tegevust tervele perele.
    Vahetult vastvalminud salongi kõrval alustab ehitust ka AS Reval Auto, mille uus Audi keskus peaks avama uksed 1. aprillil tuleval aastal. ?Meie salong tuleb kohe loomaaia vastas asuva bussipeatuse taha, isegi auk on seal juba valmis kaevatud,? lausus ASi Reval Auto tegevjuht Peeter Tiitson. Tema sõnul on uus Audi keskus tasapinnaliselt Mazda esindusest kõrgemal ja ka hoone ise tuleb suurem.
    Tiitsoni sõnul on Paldiski maantee arenev piirkond, kuhu autokeskuse ehitamine on igati õigustatud. ?Praegune koht kesklinnas on suhteliselt raskelt ligipääsetav, Paldiski maanteel seda probleemi enam kindlasti ei ole,? lausus Tiitson.
    Paldiski maanteest kui perspektiivsest rajoonist annab tunnistust seegi, et Audi keskusest saab juba kümnes autokeskuses, mis piirneb Paldiski maanteega ? alates Volkswageni keskusest, mis küll ei jää otseselt Paldiski maanteele, kuid asub vahetult selle läheduses Mustamäe teel, ehitatavast ABC Autokeskusest kuni BRC ja Rotali autoesinduseni välja. Sinna vahele jäävad lisaks Jaguari, Saabi ja Chrysleri salong, Citroen ja Honda Rocca al Mare kaubanduskeskuses ning BMW keskus teisel pool Haabersti ringteed.
    Tänavu üle 1700 autot müüa kavatsev BRC Autokeskus on piirkonnaga rahul ka hoolimata sellest, et see päris linnapiiridest veidi eemale jääb. ?Paldiski maantee sai otsustavaks tänu läbitavuse statistikale. Maanteeameti info kohaselt on just see teelõik väga suure aastaringse läbitavusega. BRC jaoks oli otsustamisel oluline ka maa hind,? lausus BRC varamüügiosakonna juhataja Priit Maanurm.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.