Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sooduskampaaniad tõstsid müüki
Kui esimene taastas pärast madalseisu oma n-ö normaalse müügi, mis, tõsi küll, sai teoks suuresti tänu Liana soodusintressile ja kümnele politseiautole, siis Chrysleri ligi poolesaja auto suurune kuu läbimüük on täiesti erakordne selle auto ajaloos. Siiani oli Chrysleri rekord 34 autot, mis müüdi mullu juulis, pärast uue Sebringi müügile jõudmist. Ka nüüd oli müügirekordi taga sama Sebring koos Neoniga ning importija Silberauto algatatud sooduskampaania, kus Chrysler lubas ise Sebringi liisingu sissemakse ära teha. Ja pole midagi imestada, kui juba esimeste reklaamide peale telliti üheksa päevaga kolme kuu keskmine arv autosid.
Ka Kia müügi kasv oli arvestatav ja eks oma rolli mängib siin uus maastur Sorento, mis on oma hinna ja olemuse suhtelt igati asine sõiduriist. Samas ei ole Kia 43 auto suurune kuu müük midagi erakordset, suurimad numbrid ulatuvad sellel margil aastasse 1998, mil müüdi üle 60 auto kuus.
Kokku kasvas oktoobri müük võrreldes septembriga 15 protsendi, ehk 170 auto võrra. Kokku on tänavu müüdud Eestisse juba 12 610 uut sõiduautot, mida on isegi rohkem kui möödunud aastal 11 kuuga. Kui siia lisada veel tarbesõidukid, siis müüdi oktoobris 1589 uut sõidukit, aasta kokkuvõttes on klientidele üle antud 14 834 uue sõiduki võtmed. Edasi piiri taha on meie uute sõidukite müüjad saatnud tänavu 616 uut sõidukit, mis teeb aastaseks kogumüügi numbriks 15 463 uut sõidukit.