• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,58%37 366,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,15
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,58%37 366,95
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,15
  • 20.11.02, 13:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM Online: Keskerakonda toetab 27 protsenti valijatest

Sotsiaal-ja turu-uuringute firma Saar Poll küsitluse andmetel toetaks Riigikogu valimistel Keskerakonda 27 protsenti valijatest.
Saar Poll viis pärast kohalike võimuorganite valimisi läbi üleriikliku avaliku arvamuse küsitluse, kus päriti, millise erakonna poolt valimisõiguslik ja ?ealine elanikkond Riigikogu valimistel annaks oma hääle, vahendab Postimees Online.
Kokku küsitleti 964 inimest nende kodudes, teatas uuringufirma.
Küsitletutest toetas Keskerakonda 27 protsenti, Res Publicat 13,7 protsenti ja Reformierakonda 10,5 protsenti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rahvaliitu toetaks 5,4, Mõõdukaid 4,8 ning Isamaaliitu 4,7 protsenti küsitletutest.
15 protsenti vastajatest ei osaleks kindlasti valimistel. Ülejäänud hääled läksid kas väiksematele erakondadele või siis nendele, kes hääletaks üksikkandidaadi poolt või kellel puudus arvamus, lisas sotsioloog Andrus Saar.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele