Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Telemarketing parandab müügitulemusi

    Inglismaal autotööstuse varuosade tootmise jaoks vajalikke tööriistu valmistav firma Pre-Met otsustas enamuse müügikonsultantidest koondada ja selle asemel osta Eestist müügiettevalmistamise teenust.
    Firma omaniku Steve Haysi sõnul oli müügikonsultantide töö ebaefektiivne ? nädala müügikõnede arv oli piinlikult väike, tavaliselt ei ületanud see kümmetki, päevas teeb see keskmiselt kaks kõnet. Lisaks pidi firma juht tegelema ka töötajate pidevate motivatsiooniprobleemidega ? palk polnud piisav, töö oli rutiine ning tulemused raskesti saavutatavad. Kuid vaatamata müügikonsultantide juhtimisele, kontrollimisele ja motiveerimisele kulutatud ajale jäid tulemused kesiseks. Lisaks oli puudu süsteemsest lähenemisest ? kasutati küll andmebaase, kuid nende täitmine ja kasutamine oli puudulik, mis kokkuvõtvalt välistas järjepidevuse müügitegevuses.
    Müügitöö efektiivistamiseks vahetati välja halvasti töötavad konsultandid sisseostetava müügiprotsessi ettevalmistamisega ning alles jäänud tublimate müügikonsultantide ülesandeks jäi algatatud müügisuhtluse jätkamine.
    Suures osas oli tegemist ka kulude kokkuhoiuga. Kui müügikonsultandi kuupalk Inglismaal on keskmiselt 75 000 EEK, koos kompensatsioonide ja boonustega ca 100 000 EEK kuus, siis praegusel hetkel maksab firma umbes 25 000 EEK kuus, mis sisaldab ka telekommunikatsiooni kulusid, mis on võrreldes Inglismaaga kaks korda odavam. Paljud Inglise CallCenter?d on oma keskused ümberasutanud väljapoole Inglismaad, viimase aja suurim trend on aga India.
    Väga suur osa müügi eeltööst on tõepoolest rutiinne, kuid igasugusele müügi planeerimisele eelnevad järgnevad etapid:
    - segmenteerimine,- andmebaasi koostamine,- vajalike kontaktandmete leidmine,- esimane kontakt vajaduste kaardistamiseks
    Ainult nende etappide põhjalik läbimine võimaldab keskenduda kõige suurema potentsiaaliga klientidele.
    Telemarketingi pluss seisneb ka selles, et arvestust peetakse ainult konkreetsete kokkulepitud tulemuste osas, mitte kulutatud ajas. Eelpool kirjeldatud Inglismaa näites leppisid teenuse osutaja ja tellija kokku tulemuses, mille alusel müügikonsultant võis helistada otsustajale, et temaga kohtumine kokku leppida.
    Kõige parema tulemuse saab oma müügimeeskonna ja müügiettevalmistamise teenuse omavahelisest kombineerimisest. Kumbki osapooltest teeb seda, milles on tugev ? teenuse osutaja sõelub välja suure potentsiaaliga ettevõtted, tekitab huvi ning müügimeeskond jätkab juba põhjalikumalt müügiprotessi.
    Teenuse osutaja käib ära poole teest ning vähemalt sama pikk tee jääb läbida ka müüjal endal, sest ei maksa unustada, et teadaandmine huvist ei ole veel lubadus osta. Seega jääb müüjale endale i-le punkti panemine ehk tehingu lõpetamine. Edukuse tagab ka osapoolte omavaheline hea koostöö, seejuures hästi läbimõeldud ja planeeritud töökorraldus on kõige aluseks. Näiteks, kui juba algselt telemarketer teavitab vastajat, et ta pole spetsialist, siis ei saagi tekkida piinlikke spetsiifilistele küsimustele mittevastamise momente.
    Teenuse tellijatel ei maksa ka unustada, et telemarketingi teenuse osutaja osaleb müügiprotsessis ning eduka müügitehingu puhul lisaboonus tõstab motivatsiooni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Sõõrumaa: oleme alahinnanud ukrainlaste panust meie majandusse
“Meil on praegu riigis juures pea 50 000 võõramaalast, eelkõige ukrainlased. Ja vähemalt miljardi jätavad nad meie turule kohvikutes, klubides, toidupoodides ja igal pool. Ma arvan, et meil on Ukraina põgenikud natuke alahinnatud, mis meile neist siia jääb,” arvas ärimees Urmas Sõõrumaa.
“Meil on praegu riigis juures pea 50 000 võõramaalast, eelkõige ukrainlased. Ja vähemalt miljardi jätavad nad meie turule kohvikutes, klubides, toidupoodides ja igal pool. Ma arvan, et meil on Ukraina põgenikud natuke alahinnatud, mis meile neist siia jääb,” arvas ärimees Urmas Sõõrumaa.
Põim Kama: planeerimine on surnud, elagu tegutsemine
Kriisidega käib kaasas üks suur võit. Need vabastavad meid ebapraktilistest harjumustest, struktuuridest ja keerukusest, kasutustest prognoosidest ja strateegiatest, vaikimisi võetud kohustusest ühises liivakastis „korralikult mängida“ ning laiemalt kõigest, mis enam ei toimi, kirjutab suhtekorraldaja Põim Kama.
Kriisidega käib kaasas üks suur võit. Need vabastavad meid ebapraktilistest harjumustest, struktuuridest ja keerukusest, kasutustest prognoosidest ja strateegiatest, vaikimisi võetud kohustusest ühises liivakastis „korralikult mängida“ ning laiemalt kõigest, mis enam ei toimi, kirjutab suhtekorraldaja Põim Kama.
Automüüja CarMaxi kehvad müügitulemused tirisid aktsia alla Aktsia kukkus täna 23%
CarMaxi aktsia langes neljapäeval turueelsel kauplemisel üle 20% pärast seda, kui USA suurima kasutatud autode jaemüüja teise kvartali tulemused olid oodatust kehvemad.
CarMaxi aktsia langes neljapäeval turueelsel kauplemisel üle 20% pärast seda, kui USA suurima kasutatud autode jaemüüja teise kvartali tulemused olid oodatust kehvemad.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Coop Eesti juht lahkub ametist
Kolm aastat Coopi kaupluste võrgustikku juhtinud Alo Ivask lahkub oktoobrist Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe kohalt. Uue juhi otsingud käivad.
Kolm aastat Coopi kaupluste võrgustikku juhtinud Alo Ivask lahkub oktoobrist Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe kohalt. Uue juhi otsingud käivad.
Julgeolek on määrav, küll majandus hakkama saab
Konverents Äriplaan näitas, kuidas majandusmaailm jaguneb tulevikku vaadates laias laastus kahte lehte: on optimistid ja on pessimistid; meie jääme pigem esimesse poolde, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Konverents Äriplaan näitas, kuidas majandusmaailm jaguneb tulevikku vaadates laias laastus kahte lehte: on optimistid ja on pessimistid; meie jääme pigem esimesse poolde, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Viimsi Artiumi arhitekte paelusid enneolematud tingimused
Viimsis uksed avanud kultuuri- ja hariduskeskus Viimsi Artium pakub oma tipptasemel akustikaga saalides võimsaid muusika- ja teatrielamusi ja ka mitmesuguseid huviringe igas vanuses inimestele, kirjutab Äripäeva Sisustaja.
Viimsis uksed avanud kultuuri- ja hariduskeskus Viimsi Artium pakub oma tipptasemel akustikaga saalides võimsaid muusika- ja teatrielamusi ja ka mitmesuguseid huviringe igas vanuses inimestele, kirjutab Äripäeva Sisustaja.

Olulisemad lood

Kaja Kallas: peame kõigeks valmis olema ja seda ütlema, sest Kreml teeb märkmeid
Majandus on keerulises olukorras, kuna kokku saavad kaks elementi: kõrge inflatsioon ja jahenev majandus. Peaminister Kaja Kallas ütles, et need tööriistad, mis majanduse kiirendamiseks sobivad, ei klapi kõrge inflatsiooniga. Vastuoluline kriis.
Majandus on keerulises olukorras, kuna kokku saavad kaks elementi: kõrge inflatsioon ja jahenev majandus. Peaminister Kaja Kallas ütles, et need tööriistad, mis majanduse kiirendamiseks sobivad, ei klapi kõrge inflatsiooniga. Vastuoluline kriis.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.