The Financial Times valmistub koos Microsoftiga välja andma oma elektroonilist versiooni (nn e-periodicals).
Sama teed kavatsevad minna veel rida juhtivaid trükiväljaandeid nagu ajakirjad The New Yorker ja Forbes.
Selleks kasutatakse Microsofti uut toodet - kompuutrit Tablet PC.
Eeldatakse, et peamisteks elektooniliste ajalehtede ja ajakirjade ostjateks on reisivad ärimehed.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Populaarsete väljaannete elektroonilised versioonid hakkavad erinema tavalistest. Arvutikasutajatele on kättesaavad video- ja audiofailid, detailsed illustratsioonid, samuti pidev informatsiooni uuenemine.
Tablet PC väljatöötamiseks kulutati umbes 400 mln dollarit, veel 70 mln läks reklaamile ja marketingile. Eeldatakse, et 2003.aasta lõpuks müüakse umbes 400 000 Tablet PCd.
<#WashingtonProfile=http://www.washprofile.org/index.asp>