Suurte Saksa odava müügi kaubakettide Aldi ja Lidli turuosa lähenes mullu 40 protsendile ja võib peagi jõuda isegi 50 protsendini.
Nii ennustab firma Roland Berger Strategy Consultants ekspert Andreas W. Bauer Kauppalehtis.
Tema sõnul seisab Saksamaa jaemüügiturul tänavu ees väga karm olelusvõitlus, kus ellu jäävad ainult väga tugevad ning paljud kaubandusfirmad lähevad tõenäoliselt pankrotti.
Põhjuseks on nõrk majanduskonjunktuur ning inimeste ülitundlikkus hinnatõstmiste suhtes pärast euro kasutuselevõttu. See jätab ainsaks konkurentsivahendiks hinna.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saksa jaemüüjate liit (BGA) peab olukorda murettekitavaks. Väga halva 2002. aasta järel ootab 80% jaemüügifirmadest olukorra paranemist.