• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • 27.01.03, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aldi ja Lidli toiduainemüügi turuosa läheneb Saksamaal 40 protsendile

Suurte Saksa odava müügi kaubakettide Aldi ja Lidli turuosa lähenes mullu 40 protsendile ja võib peagi jõuda isegi 50 protsendini.
Nii ennustab firma Roland Berger Strategy Consultants ekspert Andreas W. Bauer Kauppalehtis.
Tema sõnul seisab Saksamaa jaemüügiturul tänavu ees väga karm olelusvõitlus, kus ellu jäävad ainult väga tugevad ning paljud kaubandusfirmad lähevad tõenäoliselt pankrotti.
Põhjuseks on nõrk majanduskonjunktuur ning inimeste ülitundlikkus hinnatõstmiste suhtes pärast euro kasutuselevõttu. See jätab ainsaks konkurentsivahendiks hinna.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saksa jaemüüjate liit (BGA) peab olukorda murettekitavaks. Väga halva 2002. aasta järel ootab 80% jaemüügifirmadest olukorra paranemist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele