• OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,09%40 045,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,12
  • OMX Baltic0,04%302,27
  • OMX Riga0,05%893,37
  • OMX Tallinn0,14%2 069,46
  • OMX Vilnius0,3%1 201,12
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,43%8 760,96
  • Nikkei 225−1,09%40 045,11
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,12
  • 01.07.03, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pärnu PM: Kohtuvaidlus ähvardab seisata Pärnu sadamatee ehituse

Audru vallas asuva maatüki pärijate algatatud kohtuvaidlus ähvardab määramatuks ajaks seisma panna Vana-Pärnu kaubasadama juurdesõidutee ehituse.
Möödunud neljapäeval Tallinna ringkonnakohtu määrusega Pärnu maakohtusse teisele ringile saadetud vaidlus puudutab kunagist talumaad, mida kolme kilomeetri pikkune juurdesõidutee läbiks umbes 400 meetri ulatuses, kirjutab Pärnu Postimees.
Pärnu linnavalitsuse ehitusnõunik Enno Tammekivi ütles eile, et kuigi sadamatee ülejäänud osas lõpeb ehitus tähtajaks seatud 15. septembriks, ei saa sadamat teenindavad raskeveokid seda kasutada.
Nimelt jääb ümber Vana-Pärnu linnaosa kulgeva ja Haapsalu maanteele jõudva tee sisse haigutama kokku umbes 700 meetri pikkune lõik, kus pole ehitustööd alanudki.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks kohtuvaidluse objektiks olevale Tupa 71 maaüksusele on pikka aega veninud veel ühe Audru valla pinnale jääva endise talumaa munitsipaliseerimise protsess.
?Ma ei oska isegi ennustada, millal sadamatee ehitus lõpeb. Selge on, et sel aastal see lõik valmis ei saa,? sõnas Tammekivi. Ta lisas, et kui maavaidlus suudetakse lahendada varasügiseks, mis oleks kõige optimistlikum prognoos, jõuavad ehitajad enne aasta lõppu parimal juhul vaid teelõigule muldkeha rajada. Asfalteerimistöid ei saaks seal nii või teisiti teha enne järgmise aasta kevadet.
?Sisuliselt võib öelda, et praeguse seisuga on sadamatee ehituseks tehtud investeering kasutu,? sõnas Tammekivi. Tema väitel ei saa ümbersõidutee valmis osasid ilma vaidlusaluse maatükita kuidagi kasutada, samuti ei saa veokite liiklust kuidagi sellest kohast mööda suunata.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 16 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele