• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,74%45 123,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,19
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2250,74%45 123,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,19
  • 23.10.03, 09:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: rõivakaubamajade kett Mango kavatseb tulla Eestisse

Järgmisel aastal plaanib Eestis naisterõivaste kaupluse avada tuntud Hispaania päritolu rõivakaubamajade kett Mango.
Mango esindaja Albasari Caro ütles, et Mango kaubamaja avatakse 300?400ruutmeetrisel pinnal ühes kahest järgmisel aastal avatavast uuest kaubanduskeskusest, kirjutab Eesti Päevaleht.
Järgmisel aastal avatakse Linstow ning Viru kaubanduskeskus. Uuel riidepoel tuleb sarnane konseptsioon nagu Mango esindustel Riias ning Kaunases ja Vilniuses. Mangol on üle maailma 684 poodi 71 riigis.
Mango hakkab Tallinnas tööle frantsiisilepingu alusel. ?Kuna oleme just allkirjastamas lepingut oma Eesti partneriga, ei saa me seda veel avalikustada,? ütles ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uue poe avamisse investeeritakse 400 000 ? 500 000 eurot (6,3 ? 7,8 miljonit krooni). Eesti üksuse tegevust hakatakse kontrollima Mango peakontorist Barcelonast.
?Lisaks Tallinna poele, mille avame järgmisel aastal, on meil plaan Eestis veel paar poodi 2005. aasta lõpuks avada. Miks mitte näiteks Tartus,? ütles ta. Detailsematest plaanidest ta rääkida ei soovinud.
?Mango on hea kontseptsiooniga atraktiivne bränd, mida tuntakse juba üle kümne aasta värske, trendika ning kvaliteetse tooteliini ja taskukohaste hindade tõttu,? ütles Caro.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele