Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tallinna Kaubamaja kvartalikäive hüppas 23%
Tallinna Kaubamaja kolmanda kvartali käive tõusis aastataguse perioodiga võrreldes 23%, ulatudes 443 mln kroonini.
See viis kaubanduskonteri üheksa kuu konsolideeritud netokäibe 1,23 mld kroonini, mis on 15% suurem number möödunud aasta sama perioodi tulemusest, teatas ettevõtte Tallinna börsile.
Kontserni keskmine müügipind oli 2003. aasta 9-kuulisel perioodil 31 960 m² mida on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 18% enam.
Kontserni kolmanda kvartali konsolideeritud kasum oli 15,8 mln krooni, mis on 80% suurem kui 2002. aasta kolmanda kvartali kasum. Samas jäi Tallinna Kaubamaja kontserni 2003. aasta 9 kuu konsolideeritud 28,9 miljoni kroonine kasum möödunud aasta tulemusele 10% alla.
Suurima panuse III kvartali kasumlikkuse paranemisele võrreldes eelmise aasta sama perioodiga andis Selveri kett (40% kasumi kasvust), teatas kaubandusettevõtte oma kvartaliaruandes.
Juba 2002. aastal alanud ümberpositsioneerimine jaekaubandusturul, millega Selver alandas oluliselt kaupade müügihinda, on tänu jõulisele turundustegevusele edukalt klientide seas teadvustunud. Tänu sortimendi laienemisele ja ettetellimissüsteemi rakendamisele on Selveri Köögi käibe kasv ületanud Selveri kasvu 4% võrra.
Kaubamajade osa kontserni III kvartali kasumi kasvust oli 31%. Heale tulemusele aitasid kaasa hästi õnnestunud sügiskollektsioonide valik ning kaupade varajane saabumine hooaja alguseks. Edukalt käivitus Kaubamaja moekauplus Rocca al Mare kaubanduskeskuses.