Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uus ülesanne
Juht on võtnud tööle uue töötaja, kellel on kogemusi ja haridust lisaks oma valdkonnale ka laiemalt ärijuhtimise alal. Uus töötaja on väga innukas oma ettepanekuid juhile jagama. Kusjuures paljud tema nõuanded on värskendavad, asjakohased ja rakendatavad. Samas jäävad uue töötaja enda otsesed ülesanded osaliselt täitmata või siis ületavad tähtaega.
Mida teha sellise andeka ja haardega töötajaga?
Kas nõuda, et ta keskenduks eelkõige oma ülesannete täitmisele ning jääda ilma headest nõuannetest?
Või hoopiski pakkuda/otsida talle laiemat vastutusvaldkonda?
Või loobuda üldse temast, sest ta ei täida kõiki talle püstitatud eesmärke?
Autor: ÄP