• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,17%6 194,61
  • DOW 300,94%44 511,34
  • Nasdaq −0,88%20 191,29
  • FTSE 1000,33%8 789,61
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,3
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,17%6 194,61
  • DOW 300,94%44 511,34
  • Nasdaq −0,88%20 191,29
  • FTSE 1000,33%8 789,61
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,3
  • 02.12.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hingestatud turundus

Saatchi&Saatchi kirjutatud, hiljuti eestikeelsena ilmunud raamat ?Hingega bränd? kirjeldab näiteid geniaalsetest turundusstrateegiatest, mis on võimaldanud ettevõttel olla ühiskondlikult vastutustundlik, tuues firmale otsest majanduskasu.
Võime lugeda, kuidas ameerika restoranikülastajad said teadlikuks sellest, et American Express aitab leevendada näljaprobleemi USAs. Kuidas Avoni kaubamärki hakati seostama rinnavähi teadvustamisega jne.
Raamatus toodud näited on piisavalt uued ja ajakohased, et neid sarnasel kujul ka oma ettevõtte turundustegevusse üle kanda. Tuleb tõdeda, et mitmed kirjeldatud skeemidest on tänasel päeval Eestis kasutusel või kohe kasutusele jõudmas. See kinnitab, et Eesti agentuurid peavad maailmas valitsevate trendidega igati sammu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui pöörata tähelepanu raamatu kitsaskohtadele, siis on neid vaid kaks: esiteks liigne kontsentreeritus vaid ühe agentuuri töödele, mis on teisalt põhjendatav autorite seotusega ühe ja sama kommunikatsiooniketiga. Teine oluline puudus seisneb näidetes geograafilises mõttes, väga paljud õnnestunud kampaaniad USAs (kus riiklik sotsiaalabi puudub) või Suurbritannias ei pruugi kaugeltki sama hästi toimida meie turul.
Autor: Mart Mikk

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele