• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hingestatud turundus

    Saatchi&Saatchi kirjutatud, hiljuti eestikeelsena ilmunud raamat ?Hingega bränd? kirjeldab näiteid geniaalsetest turundusstrateegiatest, mis on võimaldanud ettevõttel olla ühiskondlikult vastutustundlik, tuues firmale otsest majanduskasu.
    Võime lugeda, kuidas ameerika restoranikülastajad said teadlikuks sellest, et American Express aitab leevendada näljaprobleemi USAs. Kuidas Avoni kaubamärki hakati seostama rinnavähi teadvustamisega jne.
    Raamatus toodud näited on piisavalt uued ja ajakohased, et neid sarnasel kujul ka oma ettevõtte turundustegevusse üle kanda. Tuleb tõdeda, et mitmed kirjeldatud skeemidest on tänasel päeval Eestis kasutusel või kohe kasutusele jõudmas. See kinnitab, et Eesti agentuurid peavad maailmas valitsevate trendidega igati sammu.
    Kui pöörata tähelepanu raamatu kitsaskohtadele, siis on neid vaid kaks: esiteks liigne kontsentreeritus vaid ühe agentuuri töödele, mis on teisalt põhjendatav autorite seotusega ühe ja sama kommunikatsiooniketiga. Teine oluline puudus seisneb näidetes geograafilises mõttes, väga paljud õnnestunud kampaaniad USAs (kus riiklik sotsiaalabi puudub) või Suurbritannias ei pruugi kaugeltki sama hästi toimida meie turul.
    Autor: Mart Mikk
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Anu Ruul: kestliku innovatsiooni võimalikkusest Maal – kümme sammu maailmalõpust eemale
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Innovatsioon ja kestlik innovatsioon ei peaks olema kaks eri terminit, kestlikes uutes innovatsioonides peituvad väga suured tulevikuärid, kirjutab konsultant ja koolitaja Anu Ruul Äripäeva essees.
Toompark: üüriturule mahub veel 1500 korterit
Investor Toomase konverentsil rääkisid kinnisvara eksperdid nii elukondlikust kui ka ärikinnisvarade suundadest ning leitakse, et kinnisvarasektoris on ees veel kasvuruumi ning karuturul võiks leida just sealt varju.
Investor Toomase konverentsil rääkisid kinnisvara eksperdid nii elukondlikust kui ka ärikinnisvarade suundadest ning leitakse, et kinnisvarasektoris on ees veel kasvuruumi ning karuturul võiks leida just sealt varju.
Raadiohitid: ühe Eesti panga juhtimisviga ja uus Tuul Tallinna börsil
Lõppeval nädalal puistasid raadioeetrisse tarkuseteri ettevõtja Indrek Neivelt, kes analüüsis kahe Eesti panga konkurentsi, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp, kes rääkis spetsialistist juhiks kujunemisest, ning elektritõukeratta jagamisteenuse Tuul kaasasutaja Kristjan Maruste, kelle sõnul hakkab ettevõte lähiajal Tallinna börsilt kaasama võlakirjadega finantseeringuid.
Lõppeval nädalal puistasid raadioeetrisse tarkuseteri ettevõtja Indrek Neivelt, kes analüüsis kahe Eesti panga konkurentsi, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp, kes rääkis spetsialistist juhiks kujunemisest, ning elektritõukeratta jagamisteenuse Tuul kaasasutaja Kristjan Maruste, kelle sõnul hakkab ettevõte lähiajal Tallinna börsilt kaasama võlakirjadega finantseeringuid.
Ossinovski vastane ei jäänud kohtu otsusega rahule
Läti ärimees Ilja Gertšikov, kelle Riia esimese astme kohus jättis ilma kosmeetikatootja Dzintars kaubamärgiõigustest, mille kohus määras Oleg Ossinovski ostetud ettevõttele, on otsuse edasi kaevanud, kirjutab Leta.
Läti ärimees Ilja Gertšikov, kelle Riia esimese astme kohus jättis ilma kosmeetikatootja Dzintars kaubamärgiõigustest, mille kohus määras Oleg Ossinovski ostetud ettevõttele, on otsuse edasi kaevanud, kirjutab Leta.